JohnnyTh skrev:I går hadde jeg nok en litt mer dårlig dag en vanlig. Og det bare rant over. Jeg ser og hvor lett det er å bli oppfattet feil. Jeg vet jeg har kommet med en del kritiske spørsmål, spesielt om GS, og de var ment som det. Ikke drittslenging. Har jo sagt mange ganger jeg kunne tenkt meg en GS. Så hvorfor det da er nødvendig å trekke frem det negative om min egen, enda en gang aner jeg ikke.
Jeg er ikke i en slik heldig situasjon at jeg kan velge fra øverste hylle, men må vurdere økonomien i mitt sykkelvalg. Den jeg kjøpte, var den jeg føler jeg fikk mest sykkel for de 150 000kr jeg hadde å bruke på mc.
For meg er mc et verktøy som jeg kan bruke til å reise med. For det er den mest fantastiske måten å oppleve verden på. men når handelen skal gjøres så er det jo litt følelser med og. Når jeg kjøpte GTR'en så var det en del ting jeg ikke likte og jeg måtte la fornuften overstyre følelsene. Men er glad for det i dag. Da jeg har lært meg å like utseende og.
Tror ikke noen mener at GTR er en dårlig sykkel, men den er heller ikke best.
Samme som min sykkel. Laget kun for å gå fort rundt på bane, ikke noe annet. Men det gjør den godt.
Jeg pendler til jobb, det fungerer, bruker på tur og treff, fungerer til det også, men ikke så bra som mange andre.
kan ikke sammenlignes med en sporttourer for ett ekempel.
Sånn er det med GTR også. Super på tur, men kan brukes til pendling til jobb, krysse bekker og kjøre på grusveier. Men ikke best på det siste.
Uansett åssen sykkel du har, er det alltid noen som gjør andre ting bedre.
Men GS er vel en av de beste på en kombinasjon av alle ting. tror at GTR er bedre på ren touring, eller min Ducati på bane, eller en XT 660 på offroad osv.
Tror heller ikke noen er ute etter deg eller sykkelen din, men du kanskje føler det sånn siden du er godt fornøyd med endelig og få en sykkel du hadde lyst på og ikke alle andre ser eller skjønner gleden du har av den.