Det er en ting du bør ha helt klart for deg, jeg syns ALDRI synd på meg selv, det ligger ikke i min natur. Du vil aldri oppleve at jeg tar på meg noen offer-rolle. Verken her eller in real life :)Bringisen skrev:Jeg tror nok at du synes litt synd på deg selv innerst inne siden du tror noen har kjørt en "krig" mot deg. Og siden du har noen rare oppfattelser om hersketeknikker og det som verre er, så tviler jeg også på om du koser deg glugg i hel.DrGreve skrev:Det ble publisert en undersøkelse her om feilprosenter, om det var i denne tråden husker jeg ikke, hvor BMW lå på topp og over HD som var neste.. Den var som du riktig påpeker, ikke modellspesifikk.jhn skrev:Åpen er vel ikke det første som slår meg, men greit nok ..DrGreve skrev:Tja, jeg er åpen for å diskutere hva det skulle være av sykler som burde karakteriseres som "verdens beste", bare IKKE GS1200jhn skrev:For det gjør de jo ikke ... det er det en annen skylapp-utstyrt kar som gjør.DrGreve skrev: ...Man må vokte seg vel for å bli plassert i samme gruppe som disse arrogante GS-eierne som tror de vet best..![]()
Den topper ingen lister annet enn som mest solgte sykkel.. Den er ikke den mest feilfrie, blant annet. Og når den ikke er feilfri, så har den "sjel"
Er en sykkel feilfri, så er den "kjedelig"...
Hvis en sykkel topper feilfri-lista er det vel ikke noe å diskutere, har du noen lister å vise til? Jeg prøvde å finne noen lister over feil på enkelt-modeller, ikke merker, men jeg fant ikke. Hvilken er mest feilfri?
Jeg er ikke av de som mener en sykkel har sjel, og jeg mener heller ikke at feilfritt er kjedelig ... jeg ser ikke det artige med å ha feil på noe som helst.
Mine sykler har jeg aldri hatt feil på, så da er de vel pr. def. "verdens beste" alle tre ... bedre enn feilfri blir det vel ikke?
Når det gjelder å være "åpen" og uten skylapper, så bør du se den første siden av denne tråden. Da vil du se at ett par-tre personer har kjørt en "krig" mot meg fra første innlegg, basert på hva jeg skrev da og med tildels ufine hersketeknikker. Det koser jeg meg glugg ihjel over :)
Jeg kan ikke i min villeste fantasi finne på å fire en tomme fra det jeg skrev da
Men som alt annet i denne tråden så blir det jo ord mot ord uansett hva jeg , eller for så vidt du tror :)
Jeg kan derimot syns synd på andre, av forskjellige grunner, og du er en av de "andre"