Som Hønefossing så kjører jeg stort sett til Vormsund da jeg ikke gidder stange meg gjennom Oslo for å stå i "endeløs kø" for en kopp kaffe og litt is.
Fortsatt god sommer - Kjør Vakkert

Hey, Hyper_BanditHyper_Bandit skrev:For de som ikke tar turen inn til "Grava" på onsdager så er det også samling på Vormsund på Nes på Rv2 (krysset Rv2/177) for oss på to hjul.
Som Hønefossing så kjører jeg stort sett til Vormsund da jeg ikke gidder stange meg gjennom Oslo for å stå i "endeløs kø" for en kopp kaffe og litt is.
Fortsatt god sommer - Kjør VakkertMeeen, pass på polti
Det er jo ille nok at jeg blir hardt straffet og får skylda for alt det gale jeg gjør av Haus Gestapo. Jeg ferdes sjelden på dine kanter av Kongeriket og er helt ufarligHyper_Bandit skrev:Meeen, pass på polti[/b]
....eller betyr det at vi må passe på polti sånn at dæm ikke gjør dumme ting å skade sæ, fort gjort vettuPollti skrev:Det er jo ille nok at jeg blir hardt straffet og får skylda for alt det gale jeg gjør av Haus Gestapo. Jeg ferdes sjelden på dine kanter av Kongeriket og er helt ufarligHyper_Bandit skrev:Meeen, pass på polti[/b]![]()
Sjekk PM...Hyper_Bandit skrev:....eller betyr det at vi må passe på polti sånn at dæm ikke gjør dumme ting å skade sæ, fort gjort vettuPollti skrev:Det er jo ille nok at jeg blir hardt straffet og får skylda for alt det gale jeg gjør av Haus Gestapo. Jeg ferdes sjelden på dine kanter av Kongeriket og er helt ufarligHyper_Bandit skrev:Meeen, pass på polti[/b]![]()
Liv i pocket Eagles enda... Har vært på treffet deres ved Tyrifjorden...Mye mygg...Gammelgutt skrev:Jeg har vært på grilltur på Hurumlandet med Pocket Eagles i dag.
Møtes gjerne på Shell, Roa igjen, vi...rogg skrev:Jeg er klar for en Vormsund-onsdag....