Sent from my iPhone using Tapatalk
Klarte å få lurt meg en tur ut på veiene i går, fikk besøkt BusaTrond.evike skrev:Vært innom Busa Trond ??
Hadde ikke du husarrest og var hjemme på Vinterbro da?
tor2502 skrev:Da blir det tur til Andebua i morgen på ArticTiger "mini treffet".
Blir hyggelig å få treffe andre forumister.
Ja det gjør vi , blir hyggelig å treffe deg igjen.SuperMorten skrev:tor2502 skrev:Da blir det tur til Andebua i morgen på ArticTiger "mini treffet".
Blir hyggelig å få treffe andre forumister.Vi sees.
Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet , jeg vet det er en god sykkel, hvordan er de nyere modellene er de 4 syl ?SuperMorten skrev:Si i fra hvis du vil prøve min. Ikke noe press, og vil ikke påstå at den er best, for jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men den er god synes jeg![]()
Imorgen skal vrodkona og jeg på en sykkeltur opp til eidsvollbygningen, må benytte muligheten mens ungene er borte, de kommer kjem kl 15.SuperMorten skrev:Jeg har BMW's 2 syl boxer. Den kan føles litt slapp når det kommer til akselerasjon, men krefter er det nok av. Bare si i fra, men ikke i morgen. Må skifte dekk
Jeg har også sans for honda'en ,vi får se foreløpig er det bare en tanke........ Men alt begynner med en tanke , har ikke tenkt å bruke den som en by sykkel midt i tjukkeste Oslo.Jompa skrev:Nå er jo både Hondaen og HDen svære beist til å cruise rundt i nærområdet med, ikke akkurat "bysykler".
Men på den annen side finnes det jo flusst av folk som både cruiser og sliter fothvilere på Goldwinger og Electraer også.
Trur nok Hondaen har motor nok, noen dragster blir den nok ikke uansett.
Blander meg ikke borti hva du kjøper, men har fruen sagt A, må du bare si B og C før ho ombestemmer seg.
Har selv litt sans for Hondaen, og du møter nok ikke veldig mange av dem langs veiene.
Hei Carpa.Carpa skrev:Møtes hos meg ca 10:30 om du vil henge deg med :-)
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
Vurderer det , har lagt den ut for salg på finn , men det er sant det ER smykke mitt , min øyestein......Carpa skrev:Så bra at hun vil det da :-) Men du skal vel ikke selge smykket ditt?
@Carpa.tor2502 skrev:Vurderer det , har lagt den ut for salg på finn , men det er sant det ER smykke mitt , min øyestein......Carpa skrev:Så bra at hun vil det da :-) Men du skal vel ikke selge smykket ditt?
Får jeg 280' for sykkelen så selges den. Og etter min mening "Den er verdt hver eneste krone"
Planen er å kjøpe en Honda F6b eller en Harley Davidson Roadking CVO.
TR
Nå skal du høre her unskyld utrykket "jenta mi" Dette hadde absolutt vært noe for deg , jeg klarer helt fint å se deg på den sykklen , yepp det gjør jegCarpa skrev:Hehe sett bort i fra at jeg ikke har så mye cash akkurat nå... så kunne jeg ikke eid en slik sykkel. Da måtte jeg nok hatt noen som kunne dulla med den og holdt den i perfekt stand. Du må selge den til noen som vet hvordan den skal ivaretas :-)