Ser for meg at vi hadde vært mye på tur med den i porteføljen

Skal tru hvem som hadde hatt det mest alright, Mc-gutter på tur med den hengern.Carpa skrev:Mulig dere hadde vært mye på tur, men skeptisk til hvor mange mil dere hadde klart å legge bak dere![]()
God 17.mai til dere![]()
Jeg får nok slutte å kalle`n for "Traktor`n".Voodoodoo skrev:Går'n ikke på diesel denna tigærn a?
Trudde all slik fåsylindra landbruksredskap gikk på diesel jeg.
Ser nå ut til at det blei en fin tur uansett fuel :0)
Den mitterste sylindærn går på disæl,Voodoodoo skrev:Går'n ikke på diesel denna tigærn a?
Trudde all slik fåsylindra landbruksredskap gikk på diesel jeg.
Ser nå ut til at det blei en fin tur uansett fuel :0)
Voodoodoo skrev:Du har mulighet til å stille'n om til ensylindra disel ja. Flott funksjon, men blir det da entakt, totakt eller firtakt ?
http://m.youtube.com/watch?v=QJ344kfL9IQ" onclick="window.open(this.href);return false;ojda skrev:Voodoodoo skrev:Du har mulighet til å stille'n om til ensylindra disel ja. Flott funksjon, men blir det da entakt, totakt eller firtakt ?
Spør du meg![]()
Jeg ække snekker
Diesel på tanken er ingenting å bry seg om TrondBusa Trond skrev:Jammen har Tigermama fått kjørt seg
![]()
Med andre ord så trenger ikke jeg være red for diesel på tanken min før om enda 30 000
Lugar 8915, om du husker riktig godtOlav K skrev:Det ser pinadø ut som du har samme lugar som vi hadde ifjor :-D
Riktig god tur nedover, var litt misunnelig, men er egentlig mer misunnelig over Busaturen idag.