For å slippe og poste flere steder samtidig så poster jeg heretter bare i min egen blogg og linker til bloggen herfra tråden.
Siste tur kan leses om her:
http://bjerknez.no/?p=1545" onclick="window.open(this.href);return false;
Brå aks utgår med skyhøye kneløft jaKawagutten skrev:Det går sikkert bra,ingen brå aks og kjør så jevnt og pent at hu ikke merker så mye så får hun nok en positiv erfaring og blir litt lettere å få med neste gang :-)
Hva skal man imed intercom når man allerede har en velfungerende mobiltelefon :)Geso skrev:Anbefaler sterkt å kjøpe intercom slik at dere kan dele opplevelsene underveis.
Det er også en stor fordel å kunne gi beskjed til passasjer når du skal kjøre forbi osv.
:-) Geso
Takk for det :-)Legendary skrev:Vanvittig gjennomførte bilder!
Jeg har alltid lurt på hvordan det er å kjøre en såpass stor cruiser/cruiser i seg selv, kontra nakensykler! Ser i alle fall svært så behagelig å dure i vei på sånne.
Er skeptisk selv også til å prøve andres sykler, så forstår hva du mener. Men tar man det pent så går det jo bra tross alt :)Legendary skrev:Holder till i utkanten av Oslo, så det er i og for seg ikke så langt unna! Takk for tilbudet, men er skeptisk til å prøve andres sykler, før jeg føler at jeg mestrer min egen.![]()
![]()
Kjøpte Hornet'en blant annet med tanken om å bruke den til & fra jobb, noe den har vært helt fantastisk til. Til koseturer ser jeg absolutt fordelene med en cruiser! Heldigvis mulig å eie flere sykler, etterhvert!
Hadde vært moro detBjerknez skrev:
Jeg skal til molde fra 14.juli - 20.juli, så er det noen i distriktet som vil henge seg på en av mine turer, så gi beskjed![]()
Bare ta kontakt :)kjellv skrev:Hadde vært moro detBjerknez skrev:
Jeg skal til molde fra 14.juli - 20.juli, så er det noen i distriktet som vil henge seg på en av mine turer, så gi beskjed![]()
![]()
Dessverre tyder alt på at jeg jobber det meste av denne uka. Men vi får se...