satt mine hjul på Grava én gang.. ..det holder!cheron skrev:Hmm.. Vormsund ja... Dit må jeg en dag. Har aldri brydd meg om Tyrigrava og holder meg fint unna der :) Jævla mye mas for en is ut fra de bildene jeg ser der fra folk... :)

satt mine hjul på Grava én gang.. ..det holder!cheron skrev:Hmm.. Vormsund ja... Dit må jeg en dag. Har aldri brydd meg om Tyrigrava og holder meg fint unna der :) Jævla mye mas for en is ut fra de bildene jeg ser der fra folk... :)
Det tror jeg absolutt du skal gjørehansraymond skrev:Ser absolutt ut til å være trivelig der,jeg hadde turen forbi for tre år sia, og da var det kun 4-5 stk, men nå ser oppmøtet bedre ut,,,
![]()
Kanskje jeg skal hanke med Cheron og drasse han opp dit en tur?![]()
Er med jeg :) Har ferie... Saa sant vi ikke regner/snor bort da som det er meldt...AJ skrev:Det tror jeg absolutt du skal gjørehansraymond skrev:Ser absolutt ut til å være trivelig der,jeg hadde turen forbi for tre år sia, og da var det kun 4-5 stk, men nå ser oppmøtet bedre ut,,,
![]()
![]()
Hyper_Bandit og jeg planlegger allerede nå å ta turen neste onsdag
Ferie her i heimen også selv om det skal jobbes både med vinterved og snekring på hytte og litt annet småtteri...cheron skrev:Er med jeg :) Har ferie... Saa sant vi ikke regner/snor bort da som det er meldt...AJ skrev:Det tror jeg absolutt du skal gjørehansraymond skrev:Ser absolutt ut til å være trivelig der,jeg hadde turen forbi for tre år sia, og da var det kun 4-5 stk, men nå ser oppmøtet bedre ut,,,
![]()
![]()
Hyper_Bandit og jeg planlegger allerede nå å ta turen neste onsdag
Hvilket klokkeslett snakker vi om her...????AJ skrev:Ser ut til at det blir Vormsund tur i morgen ettermiddag:
Værvarsel fra Storm
Værvarsel fra yr.no
Hyper_Bandit er klar, vil jeg tro![]()
Andre som planlegger å ta turen...?
Tja...rogg skrev:Hvilket klokkeslett snakker vi om her...????AJ skrev:Ser ut til at det blir Vormsund tur i morgen ettermiddag:
Værvarsel fra Storm
Værvarsel fra yr.no
Hyper_Bandit er klar, vil jeg tro![]()
Andre som planlegger å ta turen...?