Litt gammel post dette... Så svaret er kanskje gitt senere .Solo-rider skrev:Siden denne tråden starter med en Harley-Davidson så tenkte jeg det kunne luftes litt mer om dem..
Ser til tider Harley-Davidson sykler som er tatt i fra USA med speedometer kun i km/t montert og ingen annmerkning om det i annonsen.... Det finnes vel ikke sykler som er beregnet for det amerikanske marked med kun km/t speedometer ???![]()
Så da er vel dette montert når sykkelen kom til Norge da ?? Og den totale kjørelengden på sykkelen kan være hva som helst.
Men ang. HD og speedometerbytte, Tar du inn en sykkel til Norge skal alt verifiseres av Lazyboys du må først vise sykkelen slik den er og det tas bilder i søkk å snøre, så skifter du de delene som blir pålagt å skifte deriblant speedometerbytte hvis du skifter det og ikke bare klistrer på en gjennomsiktig lapp.
Jeg skiftet speedo på min før godkjenning, nytt speedo kobles til diagnosekontakten alle data fra det gamle speedo overføres til det nye og nytt speedo pares imot ecu.
Det er bulletproof, det samme gjelder for road king.
MEN useriøse selgere finnes det jo, på min derimot er km garantert riktig, selv om 19000 km høres sinnsykt lavt til en 2006. Men det er reelle km.