Endunkeren min har 10 000 liksom...
Styr unna, kjøp deg en Superduke 1290 med 15k intervaller

Er ikke stort som skal gjøres på den og vil tro det er snakk om kun sjekk eller en veldig liten service.mortenolb skrev:Prøvde å Google det på mobilen nå, og etter hva jeg kan se er det 6k serviceintervaller på SXen? Skal myyyyye overbevisning til for at det ikke skal være en dealbreaker.
Skal være greit med muligheter for å hive på noen sidevesker på 1290'enmortenolb skrev:Yes. Faen så irriterende. Da utgår den faktisk.
Duke 1290 har vel ikke helt touring-egenskapene jeg er ute etter? Jeg mener sånn i forhold til sidevesker og generelt pakking på sykkel.
Det er godt å høre du ikke fikk panikk og gjorde tilsynelatende det meste riktig i situasjonen som oppstod. Greit å kjenne at en kan stole på sykkelen og at en ofte har mye mer å gå på enn en selv trormortenolb skrev:Fikk slipp på bakhjulet i dag for første gang også. Kom inn i en sving hvor jeg fort skjønte at jeg hadde ALT for høy fart, så da ble det fotpinne-skraping, sko-skraping og deretter ville bakhjulet skli et lite stykke. Var dog mye mindre dramatisk enn jeg hadde trodd at slipp på et hjul skulle være.
Dette var over to dager, altså til Arna via geilo på fredag, så fra Arna og hjem via Haukeli -> Hovden på Lørdag.Olav K skrev:999km. Du kastet ikke vekk morran i senga skjønner jegDet var litt av en dagstur, regner med du kjenner i baken i dag?:)
Men du har min respekt