har bytta ut min stolte GS med en S1000R..... såååå fornøyd og såååå morro å kjøre.... selv om det går 0,85l på mila :-)å
Takk, var så nært å kjøpe SuperDuke'n, men så er det dette med BMW daSnikendeugle skrev:Herlig!
Gratulerer med drømmesykkel!
Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Gleder meg til å se bilde, er nemlig litt sugen på S1000R selv.
Grattis
Takk for godt råd, det skal jeg. Vurderer å kjøpe det store windshildet også, men litt usikker på om det ødelegger utseendetLordShaft skrev:Gratulere med fantastisk sykkel.... Jeg selv har storebroren![]()
Jeg vil anbefale deg å skaffe deg noe folie eller deksel til å beskytte rammen der knærne lander, der blir det skremmende fort slittDet er eneste jeg har å utsette på kvaliteten på disse syklene
![]()
Må slenge ut bilder.
Zadnez skrev:Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Grattis
det kommerBjerknez skrev:Ingen her inne som tror noe på deg før vi får se bilde!
Jeg kommer selv fra Dimmelsvik så jeg kjenner problemet:)Olav K skrev:Zadnez skrev:Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Grattis![]()
"vondt i munnvikene", den var GOD
Men jeg har det faktisk slik på min lille Trippel også, selv om den blir for moped å regne i sammenligning.
![]()
Har vurdert denne forran Superduken, bla siden det er kliss umulig å få en tankveske nedpå en SD, mens på S1000R er det fint plass til en dugelig tankveskeBare synd det ikke er en demo å prøve her omkring ;-/
Skal forresten hjem i løpet av sommeren, så da kan du jo få prøve min om du er i nærhetenZadnez skrev:Jeg kommer selv fra Dimmelsvik så jeg kjenner problemet:)Olav K skrev:Zadnez skrev:Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Grattis![]()
"vondt i munnvikene", den var GOD
Men jeg har det faktisk slik på min lille Trippel også, selv om den blir for moped å regne i sammenligning.
![]()
Har vurdert denne forran Superduken, bla siden det er kliss umulig å få en tankveske nedpå en SD, mens på S1000R er det fint plass til en dugelig tankveskeBare synd det ikke er en demo å prøve her omkring ;-/
Dette vil du faktisk se at forandrer seg når sykkelen har gått ca 5000.... Det gjorde hvertfall jeg. Tanken min er på 17L og lå på mye det samme forbruket uansett hvordan jeg kjørte.Zadnez skrev: selv om det går 0,85l på mila :-)å
Det var betryggende:)LordShaft skrev:Dette vil du faktisk se at forandrer seg når sykkelen har gått ca 5000.... Det gjorde hvertfall jeg. Tanken min er på 17L og lå på mye det samme forbruket uansett hvordan jeg kjørte.Zadnez skrev: selv om det går 0,85l på mila :-)å
Den siste tiden nå, ser jeg at trip telleren er gått fra å ligge på rundt 180 km til å ligge på mellom 220 - 240, avhengig av kjørestil