Ser at GPS-appen min ikke har fått med seg at Hardangerbrua eksisterer, men satser på at jeg får med meg såpass av skiltingen at jeg ikke bommer.

Må vel gjerne regne med litt sjeldne kartoppdateringer når man bruker gratis-app (copilot)... :)
Jeg tar en tur til Ride Bergen i Åsane rundt kl 16 i dag for å se på en bag jeg kan ha bak på Duke'en, i et desperat forsøk på å få med meg noe bagasje på turen sørover... Er gjerne med på en tur etter det.LordShaft skrev:Noen som har planer om noe tur i dag? Vet at flere her har jobb osv. Men denne tråden trenger en som drar litt igang føler jegSkal det bli noe fart her
![]()
Sitter å funderer på å bli ferdig med trening nå på morran, så jeg kan kjøre store deler av ettermiddagen![]()
Da må du ha god tur, og bruke litt oppfinnsomhet på veien. Husk det går fergje fra Hodnanes på Tysnes og til Stord. Og den ytre vegen mellom Etne og Skånevik (Fv34), den er det nesten helligbrøde å unnlate å ta med på en sånn runde i godvær:) Enten du skal til Rosendal med fergja eller drar videre mot Odda:)LordShaft skrev:Jeg sitter å vurderer tur både i morgen og i helgen, men er ikke helt trygg på de værmeldingene. Men tror morgendagen blir veldig fin. Vurderer å kjøre til Haugesund klokken 9 i morgen tidlig også mot Odda eller Rosendal.
Sony Z2
Blir det bytur på mandag skal jeg pinadø herme etter deg---om de har den i str 60.Snikkeren skrev:Måtte ut med 4990 for den. De hadde den i hvit eller matt svart til en hundrelapp mindre. Da var det ikke vanskelig å velge.
Samme her...Flanker skrev:Ingen av bildene funker på min PC
Bildene funker fint her. Itno gæli med Dropbox :)cevillan skrev:Fikk litt panikk etter jobb i går, da det så ut til å være den siste regnfrie ettermiddagen på en stund. Kastet meg på sykkelen og dro av gårde. Jeg tok meg ikke tid til å varsle her, da turen var veldig spontan og jeg hadde ingen aning om hvor jeg var på vei. Endte opp med ruten under, og den var virkelig helt fantastisk! Hele strekket fra Nordheimsund, via Os (med ferje) og over Fanafjellet må være designet for mc'er fra grunnen av...![]()
Inkludert ferje og litt venting tok turen ca 3 t og 20 min. Lite trafikk (mellom 1730-2100).
Har også gjort Duke'en mer klar for touring, med tankveske (lik Snikendeugle sin) og vanntett bag som jeg fester bak på dekselet som erstatter passasjersete. Satser på at dette gir nok rom så jeg slipper sekk. Burde egentlig snart få betalt av KTM, da jeg ser ut som jeg har ramlet rett ut av deres ekstrautstyr- og kleskatalog...![]()
Da skal bildene fungere igjen. Dropbox fungerer fint, men dette var total brukerfeil da jeg "ryddet" i dropbox-folderen etter at jeg postet bildene
Har ikke fått testet baggen skikkelig enda, men tror det skal bli bra. Har imidlertid litt dårlig med festepunkter da jeg ikke har håndtak bak på grunn av at disse ikke passer på tidy-tail'en. Tenker å feste et patentbånd mellom de to skruene for å lage feste til de bakre stroppene på baggenHvordan likte du baggen bak?