Merka det ja... Nå har jeg akkurat plukka 10 liter blåbær nede i hagen. Ryggen verker, humøret på bristepunktet... Haus Gestapo traler rundt i hagen og er så fornøyd. Planter tyske planter og gud vet hva alle dissa plantene heter.......Pollti skrev:Torturen stopper aldri.
cheron skrev:Merka det ja... Nå har jeg akkurat plukka 10 liter blåbær nede i hagen. Ryggen verker, humøret på bristepunktet... Haus Gestapo traler rundt i hagen og er så fornøyd. Planter tyske planter og gud vet hva alle dissa plantene heter.......Pollti skrev:Torturen stopper aldri.
åssen i huleste får du langt inn bilder då?Ragnhild skrev:
Jeg sier bare en ting.... BLODHARRY!!!!!!!mekkern skrev:spesielt hans-raymond med beina på tanken...
Hyggelig for deg, cheron.cheron skrev:Å gåsehud!!! Sitre!!
Seriestart!!!!! Premie Liiiiiii!!!!!
Startskuddet nå med Chelsea - Hull på storskjerm her i baren... Å jeg har savna denne stunden!
Å nei... har det rota seg inn en blåmann her på pub'n og?!Intruder skrev:Ikke noe galt sagt om spillet fotball,men pengegaloppen har forlengst gått over alle
støvlespark.
Siden jeg var 7 år,har jeg vært Evertonsupporter--i 50 år !
Og i toppdivisjonen hele tida.-------
Nå er det avspark,Cheron!! :) :[-o<![]()
![]()
![]()
AJ skrev:.. og jeg hører på tysk black metal (Fäulnis...) på stero'en på 'gutterommet' og må pent finne meg i å sitte alene når jeg holder på med denslags...