Fant vinduet med oljen bak og nivået var bra. (Ja, jeg rettet så klart opp sykkelen først... er ikke helt tett heller...) :)
Jeg tror nok jeg er good to go. Har jo kjørt ca. 6.000km siden jeg fikk sykkelen nå og ikke et feilslag så langt. (skulle vel bare mangle også)
Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Re: Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?
Stemmer det.Bjerknez skrev:"Traktor og Anlegg" på Hjelset?kjellv skrev:Til og med en liten Yamahaforhandler 2 mil øst for Moldespiritofwinter skrev:Nå er ikke jeg noen ekspert i motorsykkel og langtur, men tror du har dekket det mest nødvendige.
Å skulle du få problemer så er her faktisk både mc butikker og verksted på vestlandet ogsåStikk gjerne innom for en kaffekopp i forbifarten om ikke annet. Jeg blir nok på jobb hver dag den uka du er på disse kanter.
Jeg kommer til å oppholde meg ikke så langt unna den uken så jeg tar meg garantert en tur innom kjellv :)
Men skrur dere på motorsykler også altså?
Synes bare at "Traktor og anlegg" ikke akkurat var et navn som tiltrekker seg motorsyklister
Traktor og landbruksmaskiner er vårt hovedgesjeft, MC er bare en liten del av det vi holder på med.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jaja, sykkelen min HØRES vertfall ut som en annleggsmaskin, hehe.kjellv skrev:Stemmer det.Bjerknez skrev:"Traktor og Anlegg" på Hjelset?kjellv skrev:Til og med en liten Yamahaforhandler 2 mil øst for Moldespiritofwinter skrev:Nå er ikke jeg noen ekspert i motorsykkel og langtur, men tror du har dekket det mest nødvendige.
Å skulle du få problemer så er her faktisk både mc butikker og verksted på vestlandet ogsåStikk gjerne innom for en kaffekopp i forbifarten om ikke annet. Jeg blir nok på jobb hver dag den uka du er på disse kanter.
Jeg kommer til å oppholde meg ikke så langt unna den uken så jeg tar meg garantert en tur innom kjellv :)
Synes bare at "Traktor og anlegg" ikke akkurat var et navn som tiltrekker seg motorsyklister
Traktor og landbruksmaskiner er vårt hovedgesjeft, MC er bare en liten del av det vi holder på med.
Kan vel kanskje ta noen turer på kveldstid også etter du er ferdig på jobb?
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Slett ikke utenkelig :-)Bjerknez skrev:Jaja, sykkelen min HØRES vertfall ut som en annleggsmaskin, hehe.kjellv skrev:Stemmer det.Bjerknez skrev:"Traktor og Anlegg" på Hjelset?kjellv skrev:Til og med en liten Yamahaforhandler 2 mil øst for Moldespiritofwinter skrev:Nå er ikke jeg noen ekspert i motorsykkel og langtur, men tror du har dekket det mest nødvendige.
Kan vel kanskje ta noen turer på kveldstid også etter du er ferdig på jobb?