Ducati Panigale 899 (Nytt: hovedlykt er byttet til LED s.16)

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Ducati Panigale 899 (Nytt: hovedlykt er byttet til LED s

Legg inn av Andreas »

Tøfft :prop: Fått prøvd lysene i mørket? Blinker motkjørende billister fordi du blender dem?

Brukeravatar
bshagen
Innlegg: 226
Registrert: 31 jul 2012, 12:30
Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Sted: Hokksund

Re: Ducati Panigale 899 (Nytt: hovedlykt er byttet til LED s

Legg inn av bshagen »

Ja, har fått prøvd de litt i mørket, men ikke opplevd at biler blinker på meg enda, men det skulle ikke forundre meg at det kan oppleves som litt for sterkt for mange. :P :p

mordor
Innlegg: 37
Registrert: 15 apr 2014, 15:13
Motorsykkelen din: Ducati 1199 Panigale S

Re: Ducati Panigale 899 (Nytt: hovedlykt er byttet til LED s

Legg inn av mordor »

Det ble et fint resultat av jobben - glad at du er fornøyd - den ser så mye bedre ut med LED lykten. Bildene viser ikke forskjellen godt, den originale halogen lykten gir et veldig gult lys og virker litt svak, mens LED er veldig hvitt/blå og veldig intens i lyset :)

Det var morsomt å demontere og sette på lykten (var ikke så skummelt) selv om vi trippel sjekket hver gang at vi var enige om hvilke ledninger skulle splittes og kobles sammen ;)

Brukeravatar
bshagen
Innlegg: 226
Registrert: 31 jul 2012, 12:30
Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Sted: Hokksund

Re: Ducati Panigale 899 (Nytt: hovedlykt er byttet til LED s

Legg inn av bshagen »

Det var absolutt er artig erfaring, særlig dette med "Check engine" etter at vi overså temperatursensoren. :lol
Har ikke fått stilt inn langlyset skikkelig, jeg gadd rett og slett ikke, men det blir når jeg kommer hjem igjen fra jobb om noen uker. :-) Da er det sikkert blitt endel mørkere på kveldene også, slik at det er lettere å gjøre. :-)

Svar