Hm...ojda skrev:De innså nok at det ble for tøft![]()
Their loss :-)å

Hm...ojda skrev:De innså nok at det ble for tøft![]()
Their loss :-)å
Tru'kke det.sankyo skrev:Hm...ojda skrev:De innså nok at det ble for tøft![]()
Their loss :-)åEr det noe jeg bør bli bekymret for?
sankyo skrev:Jeg har forresten også planer om å ta fri på torsdag. Kommer fra Oslo. Hyggelig om jeg får henge meg på noen som starter i denne regionen. Det finnes sikkert mange flotte veier til Otta som jeg ikke kjenner til.
Dette høres ut som en god plan. Takk for tilbudet.Busa Trond skrev:sankyo skrev:Jeg har forresten også planer om å ta fri på torsdag. Kommer fra Oslo. Hyggelig om jeg får henge meg på noen som starter i denne regionen. Det finnes sikkert mange flotte veier til Otta som jeg ikke kjenner til.![]()
Vi kunne jo møtes på YX på Jevnaker rundt kl 12.00 på torsdagen. Det er en stor parkeringsplass der som det greit å stoppe på.
Som forslag kan vi kjøre opp Randsfjorden til Dokka og over Valdresflye. Om vi kjører til Helvete, eller rett til Fagernes kan vi snakke om.
Gleder meg, dette blir sikkert en flott tur
...dumt å dumt IntruderIntruder skrev:...dumt spørsmål..å mange bli dekk ?
Jeg slipper desverre ikke unna jobben før kl 14, så jeg kommer til Otta i kveldinga torsdag.JRO skrev:Det hadde vært bra, hvis du er hos meg kl. 09.00 så har vi ca. 1 time til Busa.Gielas skrev:Kanskje jeg kan slå følge med deg JRO?JRO skrev:Jeg har også planer om å ta fri hele torsdagen, så vi kan ha en plan med at jeg er hos deg kl. 10.00 på torsdag morgen så tar vi resten av planleggingen på verandaen.Busa Trond skrev:Jeg har tatt meg fri hele torsdag. Kan gjerne lage en tur ut av det for min delJRO skrev:Skal vi bli enige om oppmøtested og tid torsdag 14. august?![]()
Det blir jo "mange" fra Oslo området denne gangen.
Kom til meg kl 10.00 på kaffe JRO så kan vi jo ta Randsfjorden ++ og over Flye til Otta, eller en lengre vriom kjøring
Bare lufter et forslag
Den er grei, da sees vi ikke i Otta før på kvelden. Jeg møter hos Busa kl. 10.00Gielas skrev:Jeg slipper desverre ikke unna jobben før kl 14, så jeg kommer til Otta i kveldinga torsdag.JRO skrev:Det hadde vært bra, hvis du er hos meg kl. 09.00 så har vi ca. 1 time til Busa.Gielas skrev:Kanskje jeg kan slå følge med deg JRO?JRO skrev:Jeg har også planer om å ta fri hele torsdagen, så vi kan ha en plan med at jeg er hos deg kl. 10.00 på torsdag morgen så tar vi resten av planleggingen på verandaen.Busa Trond skrev:Jeg har tatt meg fri hele torsdag. Kan gjerne lage en tur ut av det for min delJRO skrev:Skal vi bli enige om oppmøtested og tid torsdag 14. august?![]()
Det blir jo "mange" fra Oslo området denne gangen.
Kom til meg kl 10.00 på kaffe JRO så kan vi jo ta Randsfjorden ++ og over Flye til Otta, eller en lengre vriom kjøring
Bare lufter et forslag
Sovepose og tannbørste er greit å ha med.sankyo skrev:Halla
Bare 3 dager igjen. Håper at regnet gir seg ila de neste dagene og så er jeg klar. Jeg gleder meg til å bli kjent med mange nye fjes (så å si alle som er med)![]()
Men siden dette blir min første prehøsttur har jeg også noen spørsmål.![]()
Hvordan gjør vi det med betalingen av overnatting? Bør jeg ha med kontanter?
Og hvordan ser det ut med mat? Skal det lages frokost og middag (og trenger jeg i så fall utstyr til det) eller overnatter vi på steder som selger varm mat?
Noe annet jeg bør tenke på, ha med etc.?
Takk for innspill.
sankyo skrev:Halla
Bare 3 dager igjen. Håper at regnet gir seg ila de neste dagene og så er jeg klar. Jeg gleder meg til å bli kjent med mange nye fjes (så å si alle som er med)![]()
Men siden dette blir min første prehøsttur har jeg også noen spørsmål.![]()
Hvordan gjør vi det med betalingen av overnatting? Bør jeg ha med kontanter?
Og hvordan ser det ut med mat? Skal det lages frokost og middag (og trenger jeg i så fall utstyr til det) eller overnatter vi på steder som selger varm mat?
Noe annet jeg bør tenke på, ha med etc.?
Takk for innspill.
' 3-4 pils'= x cognac ?ojda skrev:sankyo skrev: Til info har det aldrig vørt noe "fylleslag" på kvelden, men en 3-4 pils kan jo smake
bra når man har parkert for kvelden![]()
Det skal bli artig å treffes
NEI, NEI, NEI. 3-4 pils + x CognacGielas skrev:' 3-4 pils'= x cognac ?ojda skrev:sankyo skrev: Til info har det aldrig vørt noe "fylleslag" på kvelden, men en 3-4 pils kan jo smake
bra når man har parkert for kvelden![]()
Det skal bli artig å treffes
Snikkeren skrev:...Jeg har også et par til som har meldt seg på, nemlig CBRArild og en venninde av han. De ville ordne med egen hytte. Kanskje de var redd for all snorkingen vår?![]()
Vi sees på Otta i morgen....