Det tror jeg på :)Cutless skrev:Haha, jeg sitter å teller timer - gleder meg veldig
Men du skal vite at det bringer ulykke og oppgi feil navn på sin egen sykkel Cutless

I følge profilen din så har du en Suzuku

Det tror jeg på :)Cutless skrev:Haha, jeg sitter å teller timer - gleder meg veldig
Da har jeg opprettet brukermortenolb skrev:Jeg tar sannsynligvis med en kamerat jeg er usikker på om har registrert seg her ennå!
Velkommen !Blommern skrev:Da har jeg opprettet brukermortenolb skrev:Jeg tar sannsynligvis med en kamerat jeg er usikker på om har registrert seg her ennå!Så jeg blir med på tur! :)
Så bra - med begge deler :-) .Blommern skrev:Da har jeg opprettet brukermortenolb skrev:Jeg tar sannsynligvis med en kamerat jeg er usikker på om har registrert seg her ennå!Så jeg blir med på tur! :)
Jeg blir kanskje med fra Fettsund, om ikke sjefen har andre planerPlumber skrev:Jeg melder meg selvfølgelig med på denne turen![]()
. Regner med at jeg får med meg samboeren min også på lufteturen
![]()
Er det noen som blir med på turen fra Fetsundområdet, eller senere på turen, så gi beskjed om det. Jeg kommer til å reise fra Shell Fetsund kl 9.30
Her er reiseruten til Biltema Sarpsborg : https://www.google.no/maps/dir/Shell+Fe ... 278358!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;
Bjerknez skrev:Legger til oppdatert informasjon med nye medlemmer som har meldt seg. Gi beskjed hvis jeg har missforstått.
Østfoldtur over grensen - Lørdag 9.august
Oppmøte: Kl. 11:00 på parkeringsplassen til Biltema som ligger rett ved E6 i Sarpsborg.
Siste avkjøring før Sandesundbrua hvis du kommer fra Oslo.
Lengde: Turens lengde blir ca. 25 mil. I tillegg må du så klart legge til avstanden DU må kjøre for å komme deg til og fra Biltema.
Kontakperson: Bjerknez (Send meg PM og spør om telefonnummer dere som ikke har det fra før)
Ruteforslag: https://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&hl ... 8317&f=q&o" onclick="window.open(this.href);return false;
Her er de som allerede har meldt seg på:
- evike
- Cutless
- mortenolb
- Solo-Rider
- Blommern
- Plumber
- Zadnez
- Bjerknez (meg selv)
Flott!guzziman skrev:Blir gjerne med på turen.. men moppen er for tiden litt syk.. så om den blir ferdig innen fredag.. så blir jeg med.den står på classic mc i sem, og blir stellet med.Jeg møter bare opp på biltema ved 11 tiden om den blir ferdig.
Bjerknez skrev:Flott!guzziman skrev:Blir gjerne med på turen.. men moppen er for tiden litt syk.. så om den blir ferdig innen fredag.. så blir jeg med.den står på classic mc i sem, og blir stellet med.Jeg møter bare opp på biltema ved 11 tiden om den blir ferdig.
Fører deg opp på listen jeg![]()
Kommer du ikke så kommer du ikke. Men fint med en liten bekreftelse før vi kjører så vi slipper å føle at vi må vente![]()
Sender deg mitt mobilnummer på PM.
Bjerknez skrev:Foreløpig ser ikke været veldig lovende ut til lørdagen. Er meldt regn og torden.
Varselet kan så klart endre seg...
Kanskje det hadde vert en mulighet og hatt søndag som en reserve?