Slenger man på ordet "cafè" så blir det nok mer riktig, tenker jegZadnez skrev:det er en av de flotteste syklene jeg har sett, dog usikker på om den fortjener navnet "racer"

Slenger man på ordet "cafè" så blir det nok mer riktig, tenker jegZadnez skrev:det er en av de flotteste syklene jeg har sett, dog usikker på om den fortjener navnet "racer"
Det skrives et sted at en forandring er fra to dyser til en og et spjeldhus , men jeg har ikke funnet ut når det ble gjort.......mulig jeg har misforstått tekstenomaas skrev:Link:
http://www.cycleworld.com/2014/05/01/20 ... ew-photos/
Endringene er på fargevalg samt noe forandring på mapping av motor for bedre respons.
Denne mappingen kan vel lastes for 2013 modeller også, siden det ikke er gjort noen endringer ellers, vil jeg tro.
Spesialen har vel ikke bedre kjøreegenskaper, men virker å ha kvikkere styrerespons.reldor skrev:En "racer" er det nok ikke og flere tester sier at "Special" utgaven har bedre kjøre egenskaper også.
Men i slike kjøp er det ikke bare logikk som gjelder , her kommer synsing og følelser inn i bildet også(vil ha fenomenet)![]()
R.
De gikk over til et spjeldhus, men det er forsatt insprøyting pr. sylinder og 2 lambda sonder. Ble introdusert til 2012 modellen med den nye motoren.reldor skrev:Det skrives et sted at en forandring er fra to dyser til en og et spjeldhus , men jeg har ikke funnet ut når det ble gjort.......omaas skrev:Link:
http://www.cycleworld.com/2014/05/01/20 ... ew-photos/
Endringene er på fargevalg samt noe forandring på mapping av motor for bedre respons.
Denne mappingen kan vel lastes for 2013 modeller også, siden det ikke er gjort noen endringer ellers, vil jeg tro.
R.
Kjempevideo, både V7 og Stelvio får kjempeskryt, hvilket ikke overrasker. Generelt observerer jeg at motorsykkel-journalister stort sett er veeeldig fornøyd med omtrent alle sykler de prøver, versus biljournalistene - som mener de fleste "normalbiler" har "billig" interiør, høyt støynivå og middels til dårlige kjøre-egenskaper. Om det handler om at MC folka er mer entusiaster vites ikke. Skal vel heller ikke se bort fra at de fleste MC som lages nå rett og slett er skikkelig bra?AJ skrev:Denne er lagt ut her på MCsiden.no tidligere, men er absolutt relevant også i denne tråden.
Så får de som ikke er spesielt interessert i Stelvio, overse og overhøre lovprisningen av nettopp denne i videoen![]()
:
Høres ut som en fornuftig ide.......AJ skrev:Opplevelsene står i kø med en Moto Guzzi V7 Racer:
Jeg fristes nesten over evne til å stikke innom nærmeste Guzzi-forhandler for å sette noen kråketær på et forpliktende papirark...
Handelen er mao så godt som i boks ?reldor skrev:Hei.
Da er Katana`n solgt , hentet og betalt.
Blir en tur til Høiden MC i morra for å få total pris og leveringstid.![]()
Forsikring ble i følge IF kr.2083 i året så de er jo greit.
R
Hadde vært stas for både deg (vil jeg tro?) og oss andre (Guzzi-frelste...reldor skrev:Hei.
Da er Katana`n solgt , hentet og betalt.
Blir en tur til Høiden MC i morra for å få total pris og leveringstid.![]()
Forsikring ble i følge IF kr.2083 i året så de er jo greit.
R