Det første som slår meg er at den er en jublieumsmodell, men lurer på om noen som vet mer?

Tusen takk for svarDesmo skrev:Det er en Ducati 1000 Paul Smart Limited Edition. Husker ikke når den kom på markedet. Skal Google litt å se om jeg finner det ut.
Edit; Den er laget i 2006 i 2000 eksemplarer. Det var for å hedre at Paul Smart vant 200 km løpet på Imola i 1972.
Ja, det stemmer at den går i TrondheimAndreas skrev:Den Paul Smarten der går i TrondheimJeg byttet simmeringer i Öhlins-gafflene på den i går
kimman skrev:Tusen takk for svarDesmo skrev:Det er en Ducati 1000 Paul Smart Limited Edition. Husker ikke når den kom på markedet. Skal Google litt å se om jeg finner det ut.
Edit; Den er laget i 2006 i 2000 eksemplarer. Det var for å hedre at Paul Smart vant 200 km løpet på Imola i 1972.![]()
Ja, det stemmer at den går i TrondheimAndreas skrev:Den Paul Smarten der går i TrondheimJeg byttet simmeringer i Öhlins-gafflene på den i går
Nei, jeg befinner meg i Drammen. Det er arb.kollega til faren min som eier sykkelen. :-) Fikk bildet da han hadde sett bilde av ducatien minKjenner du han som har den? Eller kom du bare over den parkert?Holder til i Trondheim du også eller?