Jeg tror fremdeles det er den generelle holdningen, både her inne og der ute på veien.schnellfahrer skrev:Har ikke vært i nærheten av å teste toppfarten en gang.
Har kanskje kjørt rundt 150 på E18, men det var helt rolig og i forbindelse med en forbikjøring.
Har drevet med bil før og er vel ferdig med grisekjøring for min del.
Akselerasjonen på sykkel er herlig, men jeg føler ikke behov for å kjøre noe all verdens over fartsgrensene.
Prøver å kjøre på veier hvor fartsgrensa eller deromkring er god moro.
Trodde faktisk det var den generelle holdningen på forumet her. Kanskje jeg tar feil.
Snodig holdning av trådstarter som tydeligvis ikke kan skjønne at noen kan ha glede av å kjøre motorsykkel uten å kjøre over fartsgrensene. Er kanskje enda mer overrasket at han ikke får mer pepper for holdningene sine av andre medlemmer her.
Jeg tror nok Jompa satte det litt på spissen .. det at han ikke skjønner ... osv.
At han ikke får mere pepper skyldes kanskje at folk ser ikke på dette som et moralsk spørsmål, men mere et spørsmål om interesser og ballestørrelse.
Egentlig er trafikanter en litt snodig rase, kanskje motorsyklister spesielt. Det er lite moralprekener ang fart, som beviselig er det som tar mest liv, men jeg fikk så hatten nesten passet da jeg sa at jeg blinker ikke om det ikke er noen å blinke til.
Jeg fikk også litt på pukkelen en gang jeg sa at jeg gjerne gir et lite blink med lyshornet for å fange oppmerksomhet når jeg nærmer meg et kryss e.l. Så har jeg sett folk få pepper fordi man bruker gul vest, det vil føre til at man "ikke ser skogen for bare trær". Så her inne kan man få pepper for mye rart, men ikke for å kjøre fort