Har prøvekjørt BMW F 650 GS. Den er nydelig å kjøre og sittestillingen passer min korte fete kropp utmerket. Så lettkjørt at en ikke merker vekten, føles like lettkjørt som en moped.

Amen!!!Gammelgutt skrev:Jeg har visst gått bort og forelsket meg.
Har prøvekjørt BMW F 650 GS. Den er nydelig å kjøre og sittestillingen passer min korte fete kropp utmerket. Så lettkjørt at en ikke merker vekten, føles like lettkjørt som en moped.![]()
De heter visst 800 begge to, både den med 800 kubikks motor og denne 650'en...MadMan skrev:Litt villedende å kalle den 650 når den er 800cc :) (fra 2007 ?)
Den ene heter F 650 gs men den har nå (fra 2008 mod) en 800 motor med litt mindre hester og dreiemoment enn i F 800 gs.AJ skrev:De heter visst 800 begge to, både den med 800 kubikks motor og denne 650'en...MadMan skrev:Litt villedende å kalle den 650 når den er 800cc :) (fra 2007 ?)
Hvorfor? Ja, det kan jeg ikke svare på,gitt...
Her er'nAJ skrev:![]()
I løpet av kvelden, kanskje?
Jeg kikket på 650 gs i fjor og syntes den var stygg med det "nebbet". Men nebbet ser du ikke når du sitter på sykkelen, og så langt og mye jeg kjører er det viktigste hvordan sykkelen oppleves.Pollti skrev:Jeg ville ikke valgt noen av de ! Det værste jeg vet er disse høye forskjermene. En Elephant 750 derimot.... Og du er ikke tjukk Gammelgutt, det er bare en overutviklet resturant muskel du har.