ejs skrev: Er sykemeldt pga hjertesvikt (igjen),så trollet her hjemme sa at hun var redd jeg ikke hadde godt av en slik overnattingstur.
Usjameg, ikke bra. Vær forsiktig med deg selv.
ejs skrev: Er sykemeldt pga hjertesvikt (igjen),så trollet her hjemme sa at hun var redd jeg ikke hadde godt av en slik overnattingstur.
da vil jeg foreslå ett "orange" visir!cheron skrev:Er overskyet med litt solgløtt her i Andebu nå.. Tørre og fine veier. Og nå sitter jeg og irriterer meg for at jeg bytta fra svart visisr til klart. Det kommer jo sol likevel!
god tur AJ og godt treff !AJ skrev:Vi dra om en halvtimes tid.
Sykker'n er ferdig pakket med nyinnkjøpte luftmadrasser, ditto telt og soveposer i tillegg til disse flotte stolene med ryggstøtte og tre bein![]()
Må bare spise litt før vi farer avgårde![]()
Været kunne vært bedre, men pytt,pytt! Litt regn tåler vi og ser heller fram til to fine dager i farge Fyresdal :)
Bilder og film? Vi kommer i hvert fall til å ta mange bilder!
Vel hjemme her også :)cheron skrev:Da var men vel hjemme igjen etter ett FORBLÅST treff! Steike å det blåser i skogene i Telemark! Men vi overlevde da.... :)
Møtte på Rogg, AJ og Bimma fra forumet. Fidel så jeg og men rakk aldri å hilse på... Bilder sier dere?? Joda, snart... Men snodig nok har jeg ikke tatt så mye bilder... Jaja.. AJ har vel en historie på lur fra fredagen
Skal legge ut noe bilder i løpet av kvelden av det jeg har å dele med dere :)
Takk for det, ja! :)Ragnhild skrev:Velkommen hjem :)
Selvfølgelig har du det. Burde jeg har husket, så klart...cheron skrev:Knallbra bilder AJ:D
Men må korrigere deg, har da møtt Bimma før jegPå Vindfjelltunet
Trollplassen er jo et fantastsik sted å være når forholdene er optimale, dvs. godt og varmt, vindstille og mye sol!cheron skrev: Enig at værgudene absolutt burde lagt godviljen til og lagt denna vinden der den hører hjemme; vestlandet! Ikke Indre strøk... :)
CX'en så fin ut den, selv om den var litt frynsete i kantene... Velbrukt og braKjellrf skrev:Mye bra bilder, t.o.m. gamle CX'en min! 25 år siden den (og jeg) var på Troll i Fyresdal første gang sammen.
På lørdagskvelden måtte jeg høre på gutta på scenen, og fikk ikke lagt meg før halv 3. De kunne virkelig spille Floydmusikk. Synes bare de var heilt kanonbra! (siden andre mente noe annet).
Og mange trivelige gjensyn, som vanlig. 27'ende gangen jeg var på Troll i år. Kan ikke slutte nå.
Takk! CX'en har vært med på mye, men har lånt den bort siste 5 åra til fetter'n min. Dessverre har han latt den stå mye ute. Det syns på en gammel sliter. Faktisk første gangen jeg har kjørt den på de åra.AJ skrev:CX'en så fin ut den, selv om den var litt frynsete i kantene... Velbrukt og braKjellrf skrev:Mye bra bilder, t.o.m. gamle CX'en min! 25 år siden den (og jeg) var på Troll i Fyresdal første gang sammen.
På lørdagskvelden måtte jeg høre på gutta på scenen, og fikk ikke lagt meg før halv 3. De kunne virkelig spille Floydmusikk. Synes bare de var heilt kanonbra! (siden andre mente noe annet).
Og mange trivelige gjensyn, som vanlig. 27'ende gangen jeg var på Troll i år. Kan ikke slutte nå.![]()
27'ende gang på Troll![]()
Imponerende! Ække no' annet å si om det
Og med det; velkommen til Forumet, Kjellrf