Tja kanskje du har rett i det, men nå skal det jo sies at det er fult mulig å fokusere på andre tråder en det som event. måtte gå på andres mentale Helse, eller annet som ikke interesser. Det er nesten som TV knappen, - man kan faktisk selv velge hva man skal trykke.... :-) Jeg har faktisk lagt merke til at det finnes bla. tråder med utallige tur beskrivelser, diskusjoner omkring dempere, kjede spray, mobil operatører, sofware, felles turer og arrangement. osv.osv.osv...Prøv heller noen av disseJompa skrev:
Syns det er merkelig at det ikke er lov å diskutere om HA blir urettmessig furfulgt eller ikke,
men å diskutere ett medlems mtentale helse og medisinbruk vs mc-kjøring ser ut til å være helt ok.
Selv om han sjøl la opp til det.
Men så finnes det jo også enkelte, - både her inne og andre tråder, som ikke helt klarer å bli ferdig eller legge fra seg gamle feider, diskusjoner eller hva det nå måtte være. Skal man til stadighet drive å skrive om gammelt "oppgulp", gi noen forsiktige sleiv spark, fokusere på det man ikke liker?? Tja, det synes nå jeg det er enda litt merkeligere en overnevnte HA diskusjon...
Nei, du Jompa mann. Du har så mye bra og positivt i både denne tråden og hele Forumet, at jeg håper inderlig du fortsetter med det. En mann jeg overhode ikke vet en dritt om, men likevel føler jeg har litt kjennskap til. Begynte med å lese sidene dine om gamle MC blader. Videre om oppvekst, og senere om Bikkje og turer på ski, eller scooter turer. osv.osv. Har humret mye og gleder meg til neste oppdatering med litt humor og gode fortellinger.
...og det vil jeg takke deg for, og håper på mer i den sjangeren. :-)