F... mente lørdag :-)Bjerknez skrev:Hmmm... skal regne i hele morgen her vertfall...Kawagutten skrev:Gratulerer :-) regner med du er på veien kvart over ti i morgen tidlig da det slutter å regne tiDu får bruke kvelden på å finne de mest svingete veiene for det er den skal kjøres inn
Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Re: Bjerknez' logg - SNART, Triumph Street Triple R
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
-
- Motorsykkelen din: Honda XRV 750 1999
Gratulerer så mye med fin sykkel. Blir nok mange fine turer på den.. 

-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Gratulerer så mye!
Jeg er IKKE misunnelig! IKKE i det hele tatt!

Jeg er IKKE misunnelig! IKKE i det hele tatt!

Se her ja! Gratla så mye
Gleder meg til å se den irl en dag :-)

- Barbarozza
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Flott sykkel, det her er noe annet en det gamle lokomotivet :)
Men du bør fjerne navnet ditt på bildene dine, du har blenda skiltet, men navnet ditt står jo på det og det samme med domenenavnet.
Lett å finne ut hvor du bor da...du ser tegninga ?
Men du bør fjerne navnet ditt på bildene dine, du har blenda skiltet, men navnet ditt står jo på det og det samme med domenenavnet.

Memento mori
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Takker og bukker alle sammen!
Kunne ikke dy meg og tok en liten kveldstur. Kom nettopp hjem nå. Litt kinki å kjøre en sykkeltype som er HELT ny for meg, med nye glatte dekk, på våt vei med masse løv etc. Glemte å nevne at det var mørkt...
Ikke akkurat det ideelle kjøreværet for en ferskin på en slik sykkel
Først så trodde jeg det var noe galt med sykkelen, for det røyk noe så inn i helvete av den når jeg kom hjem og det rant vann rett under kåpen forran. Temperaturen viste også seks streker (av åtte). Kjørte meg en liten tur til å så at temperaturen sank ett hakk igjen og da konkluderte jeg med at det ikke var noe som lakk ut. (ikke spørr meg..hakke peiling!) :-)å
Men var nok bare oppsamlet vann som samlet seg på sykkelen eller noe. Også er den jo helt ny så ting ryker sikkert litt til å begynne med. Lukter litt svidd gjør det også, men det gjorde det av Lupo'en til kjærringa også
Den drar jo vertfall som ville helvete og langt bedre enn alt annet jeg har kjørt så langt. Har fortsatt ikke vert over 6.000rpm og faktisk er det helt uanstrengt å kjøre vanlig samt foreta hyppige forbikjøringer så langt nede på turtallskalen. Tør ikke engang tenke på hvordan dette drar når jeg øker oddsene litt, hehe.
Kanonflott sykkel!!

Kunne ikke dy meg og tok en liten kveldstur. Kom nettopp hjem nå. Litt kinki å kjøre en sykkeltype som er HELT ny for meg, med nye glatte dekk, på våt vei med masse løv etc. Glemte å nevne at det var mørkt...
Ikke akkurat det ideelle kjøreværet for en ferskin på en slik sykkel

Først så trodde jeg det var noe galt med sykkelen, for det røyk noe så inn i helvete av den når jeg kom hjem og det rant vann rett under kåpen forran. Temperaturen viste også seks streker (av åtte). Kjørte meg en liten tur til å så at temperaturen sank ett hakk igjen og da konkluderte jeg med at det ikke var noe som lakk ut. (ikke spørr meg..hakke peiling!) :-)å
Men var nok bare oppsamlet vann som samlet seg på sykkelen eller noe. Også er den jo helt ny så ting ryker sikkert litt til å begynne med. Lukter litt svidd gjør det også, men det gjorde det av Lupo'en til kjærringa også

Den drar jo vertfall som ville helvete og langt bedre enn alt annet jeg har kjørt så langt. Har fortsatt ikke vert over 6.000rpm og faktisk er det helt uanstrengt å kjøre vanlig samt foreta hyppige forbikjøringer så langt nede på turtallskalen. Tør ikke engang tenke på hvordan dette drar når jeg øker oddsene litt, hehe.
Kanonflott sykkel!!
- Bjerknez
- Kontakt:
Nåja..gidder ikke å gjøre meg HELT anonym heller da. De fleste finner nok ut hvem jeg er uansett hvis dem bruker 2 minutter på google, hehe.Barbarozza skrev:Flott sykkel, det her er noe annet en det gamle lokomotivet :)
Ja, dette er en HELT annen sykkel ja. Cruiseren har gitt meg mange fine dager og strengt tatt sitter man bedre på cruiseren jeg hadde, men Street Triplen er så mye bedre på alle andre områder. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å overleve over lengre strekninger på denne. Mye skal justeres på sikt og ting må rett og slett "gå seg til" litt. Er jo ikke vant med slike sykler jeg

Deilig å kunne sette sykkelen i 1.gir uten at man føler hele girkassa eksploderer

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Gratulerer så mye! Ser ut som neste uke byr på noen gode dager for innkjøring 

- Barbarozza
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Alt sånt er en vanesak, men viktig å pause ofte på langtur. Kjøre en time, pause litt og kjøre en time igjen så finner man en rytme.
På vei hjem fra Lørrach i sommer møtte jeg en fyr med maken sykkel. Han var veldig fornøyd, eneste var lange motorveistrekninger sa han...og da repliserte jeg at det ikke føltes så mye bedre med min heller hvis de varer for lenge :) Han hadde dama bakpå også
Bare vent til du får testet den litt i svinger, da er du solgt og vil aldri ha noe annet
På vei hjem fra Lørrach i sommer møtte jeg en fyr med maken sykkel. Han var veldig fornøyd, eneste var lange motorveistrekninger sa han...og da repliserte jeg at det ikke føltes så mye bedre med min heller hvis de varer for lenge :) Han hadde dama bakpå også
Bare vent til du får testet den litt i svinger, da er du solgt og vil aldri ha noe annet
Memento mori
Gratulerer så masse!
Bar-end mirrors ser bra ut på Striplen synes jeg, må bære være litt obs med la filtrage.

Bar-end mirrors ser bra ut på Striplen synes jeg, må bære være litt obs med la filtrage.
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Se der har en ny Tripple funnet sin håpefulle nye eier.
Gratulerer så mye med ny sykkel, og velkommen i klubben
Gratulerer så mye med ny sykkel, og velkommen i klubben

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Bjerknez
- Kontakt:
Takker og bukker
Joda, dette er en vanesak ja, og det er jo halve gleden og stoppe litt inni mellom. de speilene er jo rett og slett bare søppel. Hvordan er det mulig å montere på noen speiler som overhode ikke kan brukes??
Uansett, det er vertfall det eneste negative jeg har funnet så langt. Heldigvis er det lett å erstatte disse. Får prøve dem ut på Osloturen til lørdag og blir jeg ikke klokere da, så går dem i søpla

Joda, dette er en vanesak ja, og det er jo halve gleden og stoppe litt inni mellom. de speilene er jo rett og slett bare søppel. Hvordan er det mulig å montere på noen speiler som overhode ikke kan brukes??
Uansett, det er vertfall det eneste negative jeg har funnet så langt. Heldigvis er det lett å erstatte disse. Får prøve dem ut på Osloturen til lørdag og blir jeg ikke klokere da, så går dem i søpla

Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på deg da jeg kom over denne: 
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/t ... le-rx-usa/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my iPod touch using Tapatalk

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/t ... le-rx-usa/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my iPod touch using Tapatalk
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Det ryker og lukter fordi radiatoren blir våt, og den er varm
stussa på det sjæl første gang!

- Bjerknez
- Kontakt:
Okay, har nemlig aldri kommer så mye røyk/damp fra V-Star'en, så det var nok derfor jeg stusset litt, men alt ser ut til å være i skjønneste orden
Kunne ikke dy meg. Jeg kjørte til jobb i dag selv om det har meldt store vannmengder utover dagen. Her må jeg få så mange mil jeg klarer, hehe.
Er fortsatt overrasket hvor sinnsykt bra den drar på lavt turtall og jeg bare leeeengter etter å dra den lenger :-)å
Kjørte ca. 3 mil i dag og kjenner at fothvilerene skal flyttes ett hakk lenger fremover og helst litt nedover. Dette får bli et prosjekt i vinter, selv om det bare er to skruer. Selv en med ti tommeltotter klarer dette med slike justerbart sett. Dette var ingen dum invistering. Kostet tross alt 6-laken!!
Jeg synes faktisk den ser litt mer sinna ut uten windscreen... Jeg er sikkert den eneste som mener det derimot
Har kjørt 6 mil nå siden jeg fikk den og sitter og lurer på om silikonlaget på dekkene snart er slitt bort, selv om jeg kun kjører på våt kald asfalt... Man kjører liksom litt under pari grunnet denne uvitenheten...
Ellers så blir jeg mer og mer overrasket over lyden og hvor "smooth" sykkelen er. Ikke noe klink klonk noe sted og jeg har jaggu ikke bomgiret en eneste gang ennå. Utrolig!
I morgen er det lørdag og været er meldt bra, så DA blir det ut på tur.

Kunne ikke dy meg. Jeg kjørte til jobb i dag selv om det har meldt store vannmengder utover dagen. Her må jeg få så mange mil jeg klarer, hehe.
Er fortsatt overrasket hvor sinnsykt bra den drar på lavt turtall og jeg bare leeeengter etter å dra den lenger :-)å
Kjørte ca. 3 mil i dag og kjenner at fothvilerene skal flyttes ett hakk lenger fremover og helst litt nedover. Dette får bli et prosjekt i vinter, selv om det bare er to skruer. Selv en med ti tommeltotter klarer dette med slike justerbart sett. Dette var ingen dum invistering. Kostet tross alt 6-laken!!

Jeg synes faktisk den ser litt mer sinna ut uten windscreen... Jeg er sikkert den eneste som mener det derimot

Har kjørt 6 mil nå siden jeg fikk den og sitter og lurer på om silikonlaget på dekkene snart er slitt bort, selv om jeg kun kjører på våt kald asfalt... Man kjører liksom litt under pari grunnet denne uvitenheten...
Ellers så blir jeg mer og mer overrasket over lyden og hvor "smooth" sykkelen er. Ikke noe klink klonk noe sted og jeg har jaggu ikke bomgiret en eneste gang ennå. Utrolig!

I morgen er det lørdag og været er meldt bra, så DA blir det ut på tur.

Gratulerer med utrolig nice bike! Dette er no helt annet enn den gamle traktoren av en sykkel du hadde før. Det er dette som kalles ordentlig motorsykkel 

- Bjerknez
- Kontakt:
Hvis jeg skal stikke fingrene litt nedi jorda, så synes jeg en cruiser er mer "motorsykkel" enn den jeg har nå. Den jeg har nå er mer ett leketøy.Jacobsen skrev:Gratulerer med utrolig nice bike! Dette er no helt annet enn den gamle traktoren av en sykkel du hadde før. Det er dette som kalles ordentlig motorsykkel
Cruiseren jeg hadde var bra på mange områder (til sitt bruk) men JEG føler jeg har utviklet meg den veien at jeg ønsker mer svingvillig sykkel. Hvis jeg hadde begge syklene hvor jeg kunne velge å vrake hvilken jeg skulle velge for en langtur på 200 mil, så hadde jeg uten tvil valgt cruiseren.
Jeg angrer ikke for at jeg har eid denne cruiseren i det hele tatt. Den har gitt meg mulighet som fersking og frakte meg med på mange lange turer uten at jeg har blitt sliten i kropp og armer etc. Så den har vert fantastisk til sitt bruk som sagt.
Men Street Triplen er en helt annen sykkel ja. Disse to kan jo uansett ikke sammenlignes i det hele tatt. Street Triplen er et urverk, mens cruiseren var et gjøkur.

GRATULERER Bjerknez
Fy søren for en fin sykkel..... Trodde ikke andre enn BMW kunne lage flotte sykler... tok visst feil IGJEN
Tenk deg om før de setter speil på utsida... sykkelen blir fort mye bredere når du snirkler i bilkøen
... dessuten trenger du ikke bry deg om hva som er bak deg med en sånn sykkel... du er uansett fremst 

Fy søren for en fin sykkel..... Trodde ikke andre enn BMW kunne lage flotte sykler... tok visst feil IGJEN

Tenk deg om før de setter speil på utsida... sykkelen blir fort mye bredere når du snirkler i bilkøen

Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
Gjøkur med en Gjøk inniBjerknez skrev:Hvis jeg skal stikke fingrene litt nedi jorda, så synes jeg en cruiser er mer "motorsykkel" enn den jeg har nå. Den jeg har nå er mer ett leketøy.Jacobsen skrev:Gratulerer med utrolig nice bike! Dette er no helt annet enn den gamle traktoren av en sykkel du hadde før. Det er dette som kalles ordentlig motorsykkel
Cruiseren jeg hadde var bra på mange områder (til sitt bruk) men JEG føler jeg har utviklet meg den veien at jeg ønsker mer svingvillig sykkel. Hvis jeg hadde begge syklene hvor jeg kunne velge å vrake hvilken jeg skulle velge for en langtur på 200 mil, så hadde jeg uten tvil valgt cruiseren.
Jeg angrer ikke for at jeg har eid denne cruiseren i det hele tatt. Den har gitt meg mulighet som fersking og frakte meg med på mange lange turer uten at jeg har blitt sliten i kropp og armer etc. Så den har vert fantastisk til sitt bruk som sagt.
Men Street Triplen er en helt annen sykkel ja. Disse to kan jo uansett ikke sammenlignes i det hele tatt. Street Triplen er et urverk, mens cruiseren var et gjøkur.

ja ja... jeg vet... buksevann
- Bjerknez
- Kontakt:
Hehe, ja utrolig flott sykkel og jeg er sååå glad for at jeg tok sort matt!
jepp... det er helt riktig. Buksevann på deg...igjen

jepp... det er helt riktig. Buksevann på deg...igjen

Det er jo meldt kjempevær til uka.. noen dager ihvertfall... så du får nok kjørt den inn før vinteren... 
Nå er jeg så kjøre gira etter bildene fra Bjerknez at jeg tror jeg flexer på mandag og tar siste langturen

Nå er jeg så kjøre gira etter bildene fra Bjerknez at jeg tror jeg flexer på mandag og tar siste langturen

- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Gratulerer med nytt leketøy i garasjen :)
Kanskje vi har en ny utfordrer for når "Duke gutta" blir overivrige på Mcsiden turer?
Kanskje vi har en ny utfordrer for når "Duke gutta" blir overivrige på Mcsiden turer?

MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- Bjerknez
- Kontakt:
Er med jeg Zadnez
Snikendeugle:
Har ikke som mål i å delta i noen fartskonkurranser så du kan være trygg på at jeg ikke tar fra deg "tittelen" der :-)å

Snikendeugle:
Har ikke som mål i å delta i noen fartskonkurranser så du kan være trygg på at jeg ikke tar fra deg "tittelen" der :-)å
Bjerknez skrev:Er med jeg Zadnez
dersom jeg kan ta fri så kjører jeg rv 4 mot gjøvik .. tar e16 mot jevnaker... 241 mot sundvollen... 155 forbi utøya og 285 til drammen. Derfra mot drøbak og hjem igjen. Desom du vil være med så møtes vi et sted som passer for deg. Eks vis på Grava?
Kan også vurdere å gjøre det på søndag istedet.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har fri på mandag jeg også. Bra vær kan fort bety tur :-) .Zadnez skrev:Bjerknez skrev:Er med jeg Zadnez
dersom jeg kan ta fri så kjører jeg rv 4 mot gjøvik .. tar e16 mot jevnaker... 241 mot sundvollen... 155 forbi utøya og 285 til drammen. Derfra mot drøbak og hjem igjen. Desom du vil være med så møtes vi et sted som passer for deg. Eks vis på Grava?
Kan også vurdere å gjøre det på søndag istedet.
Men ikke rv. 4 mot Gjøvik. Kjedeligere vei skal man lete lenge etter. Kjører heller langs Randsfjorden til Hov i Land og rv. 33 til Gjøvik og deretter mot Minnesund, kanskje?
Regner ellers med at sykkelen kjøres på vinterlagringa i løpet av kommende uke...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.