Snabla fin den nye DragsterRR'ererern ogsåHaymaker skrev:

Fiffig med eiker.
Snabla fin den nye DragsterRR'ererern ogsåHaymaker skrev:
Rivalen er bare livsfarlig - null kontroll!Kawagutten skrev:Og da er jo Brutale og Rivale tingen å drømme om for Rivalen var et veldig artig leketøyCutless skrev:Neida, du har ikke gått glipp av noe. Jeg er veldig fornøyd med sykkelen, men er lov til å dagdrømme litt om noe mer upraktisk og bøllete :)mortenolb skrev:Har jeg forresten gått glipp av noe? Skal du bytte?:p
Hadde jeg gjort noe slikt forran nesen på deg, så hadde du blitt så jææævlig missunnelig så jeg skal spare deg for detCutless skrev:Gleder meg til å se det :)
Jadda!thewiz skrev:Flere folk fra Fredrikstad jo!
Hadde vært morro med en kjøretur til våren
Haha og noen sier lyden ikke har noe å si i trafikkbildeCutless skrev:Offroad nei: https://www.youtube.com/watch?v=n64_JolB81U" onclick="window.open(this.href);return false;
Denne er enda bedre: https://www.youtube.com/watch?v=DVmSK89 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, tenkte faktisk tanken selv !Bjerknez skrev:Jadda!thewiz skrev:Flere folk fra Fredrikstad jo!
Hadde vært morro med en kjøretur til våren![]()
Våren?? Er da mange flotte dager igjen av året... Vertfall her på østlandet![]()
Skal ut å kjøre en skikkelig tur på lørdag hvis du vil henge deg på?
Jepp man blir ofte det , må selv ta meg i akt for det ,hadde de bare stått på de rette plassene hadde de ikke nøyde med å sperre meg inne , de hadde faen meg kasta nøkkelen.Cutless skrev:
Hehe, det jeg mente lengre opp var at det gikk fortere enn jeg trodde - fartsblind.
Moden er bare et annet ord for gammaltor2502 skrev:Jepp man blir ofte det , må selv ta meg i akt for det ,hadde de bare stått på de rette plassene hadde de ikke nøyde med å sperre meg inne , de hadde faen meg kasta nøkkelen.Cutless skrev:
Hehe, det jeg mente lengre opp var at det gikk fortere enn jeg trodde - fartsblind.
Men når det er sagt så går det adskillig roligere nå enn det gjorde for 15år siden, selv om det kan gå litt fort nå også man blir liksom mere moden med tiden.
Har ikkeno imot å bli kalt gammal jeg unge herr Bjerknez.="Bjerknez"]
Moden er bare et annet ord for gammal![]()
Hehe, det er bra :)tor2502 skrev:Har ikkeno imot å bli kalt gammal jeg unge herr Bjerknez.="Bjerknez"]
Moden er bare et annet ord for gammal![]()
![]()
Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.