Med tanke på at jeg kjører en GS føler jeg at jeg kan tillate meg dette, uten at det tipper over til mobbing

Buksevann på deg og tenker jegTommas skrev:Sorry, det må gjøres:
Med tanke på at jeg kjører en GS føler jeg at jeg kan tillate meg dette, uten at det tipper over til mobbing
Er nok en guilty pleasure. Hehe.mortenolb skrev:Du skriver jo så mye om denna scootern at det virker som du er frelst![]()
Tro meg, jeg gleder meg like mye over sykkelen uansett hva andre skulle meneOrion skrev:Du har skutt gullfuglen Bjerknez. Ikke hør for mye på hva andre mener
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Må si meg helt enig. Di lyktene kler sykkelen veldig godt, og jeg liker di. Men jeg liker jo scooter'e også da, såeeeh !mortenolb skrev: De har jo designet den med stil, og ikke bare kasta på den noen lykter som lå i et hjørne.
Bjerknez skrev:Hentet nettopp sykkelen da den har vert på førstegangsservice og har et spørsmål til noen som kanskje kan hvite hva dette problemet skyldes:
Før service så dro den smooth fra omtrent stillestående, men nå så har den litt grøt i halsen rundt 4.000rpm. Akkurat som om den tviler litt før den kvikner til igjen. Er ganske sikker på at dette ikke var et problem før servic''en. Er det noen her som kan synse litt om hva dette kan skyldes?
Min noe vage og langt fra proffesjonelle synsing er at dem har koblet til diagnoseutstyret og "nullstillt" sykkelen, men glemt at jeg har effektpotte og at den skal mappes etter denne. Kan det være en løsning?
En annen teori er at dem kanskje har brukt en annen type olje, uten at jeg vet hvorfor det skulle skjedd av den grunn?
Dem har jo bare byttet olje samt filter og kanskje gjort noe sprell med diagnoseutstyret...
Ikke noe stort problem dette og sikkert bare meg som merker det, men det er helt klart en forskjell for før dro den smooth hele veien. Det er altså ganske nøyaktig på rundt 4.000rpm og man merker det bedre når man drar på skikkelig.
Ja, får ringe dem i morgen.TOH skrev:Bjerknez skrev:Hentet nettopp sykkelen da den har vert på førstegangsservice og har et spørsmål til noen som kanskje kan hvite hva dette problemet skyldes:
Før service så dro den smooth fra omtrent stillestående, men nå så har den litt grøt i halsen rundt 4.000rpm. Akkurat som om den tviler litt før den kvikner til igjen. Er ganske sikker på at dette ikke var et problem før servic''en. Er det noen her som kan synse litt om hva dette kan skyldes?
Min noe vage og langt fra proffesjonelle synsing er at dem har koblet til diagnoseutstyret og "nullstillt" sykkelen, men glemt at jeg har effektpotte og at den skal mappes etter denne. Kan det være en løsning?
En annen teori er at dem kanskje har brukt en annen type olje, uten at jeg vet hvorfor det skulle skjedd av den grunn?
Dem har jo bare byttet olje samt filter og kanskje gjort noe sprell med diagnoseutstyret...
Ikke noe stort problem dette og sikkert bare meg som merker det, men det er helt klart en forskjell for før dro den smooth hele veien. Det er altså ganske nøyaktig på rundt 4.000rpm og man merker det bedre når man drar på skikkelig.
Jeg opplevde det samme på min sykkel etter 1. gang servicen.
Jeg fikk den samtidig omgjort fra A2 til A så tenkte det hadde noe med det å gjøre. Det traff på ca 3.700 omdr.
For min sykkel sa ga det seg heldigvis etter en stund. Kanskje lurt å ringe verkstedet?
Jeg tåler så absolutt og bli pirket litt på nesen, så det trenger verken du eller andre å bekymre seg overTommas skrev:Det er en herlig sykkel du har, alle bilder av Wall-E får tolkes som godmodig erting
Jeg synes ikke en gang GS var pen til å begynne med, men nå synes jeg designen er skikkelig bra!
Blir noe subjektiv etterhvert
Vi må stå i mot mobberne LordShaft!LordShaft skrev:Ja såpass takhøyde har jeg skjønt at det er både her og ellers i forumet.
Nå blir jeg ikke rent lite mobbet jeg heller for mine lykter, men de liker jeg veldig godt, merkelig nok hehe.
Vi er alle forskjellig med forskjellig smak. Å påpeke hva du ikke liker er ikke annet enn en enkelts mening
Note 4
Jeg sto opp litt for sent i dag og måtte dra sporenstreks rett på jobb, så det ble ikke noen morgentur desverre. Får prøve igjen i morgen tror jegCutless skrev:Hvordan gikk det med morgenturen din?
Jeg savnet varmeholker på vei inn til Oslo på E6'n i dag tidlig...
Ikke for å dra dette så veldig mye lenger, men jeg ble faktisk overrasket over at jeg ikke klarte og finne EN eneste positiv ting med å kjøre scooter. Mulig andre/du har andre preferanser og behov etc.Rune75 skrev:Må si meg helt enig. Di lyktene kler sykkelen veldig godt, og jeg liker di. Men jeg liker jo scooter'e også da, såeeeh !mortenolb skrev: De har jo designet den med stil, og ikke bare kasta på den noen lykter som lå i et hjørne.
Sier vel mer om Ninja 300mortenolb skrev:Det var Kawa-scootern?(orker ikke bla tilbake for å sjekke)
Han Kawa-mannen som er på demodagene sa at scootern har bedre aksellerasjon enn Ninja 300R, så du kan jo tenke deg hvor kjip jeg synes dén var.