Harry imoBjerknez skrev:ooooohhh....![]()
http://www.ebay.com/itm/Triumph-Street- ... 13&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Harry imoBjerknez skrev:ooooohhh....![]()
http://www.ebay.com/itm/Triumph-Street- ... 13&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Blir kanskje litt for harry...?Toven skrev:Harry imoBjerknez skrev:ooooohhh....![]()
http://www.ebay.com/itm/Triumph-Street- ... 13&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Har kjøpt meg svart pulverlakkert beskyttelse til radiatoren, håper den passer da :[-o<
Den bagg'en er solgt for lengst freddy123, så den skal nok ikke på her neifreddy123 skrev:Spar heller de penga å kjøp no mere funskjonelt og nyttig :)
Vet ikke om du har handla inn en løsning for bagasje enda jeg men, regner med du har tenkt deg på noen lengre turer til sommern og da kan du ikke bare hive på den svære baggen som du gjorde med vstaren vettu :)
Ja, jeg må passe meg så jeg ikke går i harry-fella ser jegFlanker skrev:Enig i at radiatorbeskyttelse både kan være kult og fornuftig. Men den greia i sølv var alt for Harry! Den som Toven lenker til derimot... Prima vare :-)
Du som bare bor et drøyt steinkast unna Harry-Mekka Svinesund, sitter vel fast i den fella..Bjerknez skrev: Ja, jeg må passe meg så jeg ikke går i harry-fella ser jeg![]()
Godt noen passer på meg, hehe.
Halden er vel værre tror jegSuperMorten skrev:Du som bare bor et drøyt steinkast unna Harry-Mekka Svinesund, sitter vel fast i den fella..Bjerknez skrev: Ja, jeg må passe meg så jeg ikke går i harry-fella ser jeg![]()
Halden eller Horten.. Same shitBjerknez skrev:Halden er vel værre tror jegSuperMorten skrev:Du som bare bor et drøyt steinkast unna Harry-Mekka Svinesund, sitter vel fast i den fella..Bjerknez skrev: Ja, jeg må passe meg så jeg ikke går i harry-fella ser jeg![]()
mortenolb skrev:Så meldinga fra deg nå nettoppJeg sover til langt utpå dagen jeg, serru! Haha. Er ikke noe kult vær her uansett.
Har vel kanskje noe å gjøre med at jeg legger meg når du står oppBjerknez skrev:mortenolb skrev:Så meldinga fra deg nå nettoppJeg sover til langt utpå dagen jeg, serru! Haha. Er ikke noe kult vær her uansett.
![]()
Skjønner ikke engang hvordan du får det til jeg!
Du får bare droppe innom når det skulle passe.Skulle vært en tur innom tor2502 på vei hjem også, men tiden gikk og det blir fort mørkt og kaldt, så jeg valgte å avlyse det besøket denne gangen. Vi får ha det til gode tor2502![]()
Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!Olav K skrev:![]()
Ser ut til at Bjerkenez har funnet ut det samme som meg, Busa, Ojda.... En Triumph gir trippel kjøreglede....
Men det som du nå opplever Bjerkis, er vel omtrent det samme som jeg fortalte deg om... både på forum og pm?![]()
Du får henge med på noen 100mils dagsturer neste sesong....
Jeg har noen planer..... :[-o<
Det går da lett på en Triumph.... null problem, du har jo lett for å komme deg opp om morran ogsåBjerknez skrev:Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!Olav K skrev:![]()
Ser ut til at Bjerkenez har funnet ut det samme som meg, Busa, Ojda.... En Triumph gir trippel kjøreglede....
Men det som du nå opplever Bjerkis, er vel omtrent det samme som jeg fortalte deg om... både på forum og pm?![]()
Hehe, noen hundre mil pr. dag blir vel overkill, men jeg merker jo nå at jeg faktisk ikke får vondt noe sted, selv etter 20 mil i strekk uten stopp. Jeg tror det kommer av at jeg føler jeg beveger meg mer på sykkelen. Litt mer lanesplitting, samt mer aktiv bruk av gir etc. Man drar på litt oftere, legger seg litt ned i svinger og det gjør at jeg føler jeg er litt mer "med på leken" når jeg kjører enn når jeg sitter rett opp og ned på cruiseren jeg hadde.Olav K skrev:Det går da lett på en Triumph.... null problem, du har jo lett for å komme deg opp om morran ogsåBjerknez skrev:Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!Olav K skrev:![]()
Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!
En tur på 100 mil skal jeg nok klare, men 100 mil i STREKK blir nok værre.... Tror jeg...tor2502 skrev:Du får henge med på noen 100mils dagsturer neste sesong....
Jeg har noen planer..... :[-o<Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!
Bjeknez, du får henge deg på 100mils turen så får du se hva du er laget av , du kan jo ikke være dårligere enn den vestlendingen der. Få med Busa og Odja så blir det en flott og livlig tur.