Hvorfor i HE....TE får jeg ikke lastet opp bilde..

Virket før i tiden.

(ville laste opp Suzuki XN85)
Her er'n :-) :ejs skrev:![]()
Hvorfor i HE....TE får jeg ikke lastet opp bilde..![]()
Virket før i tiden.
NydeligJanK skrev:
:-)å
takk AJ, der fikk jeg endelig en grei forklaring på hvordan legge inn bilder :-)AJ skrev:Her er'n :-) :ejs skrev:![]()
Hvorfor i HE....TE får jeg ikke lastet opp bilde..![]()
Virket før i tiden.
Selv om forumet har plass nok til en god del bilder i egen database anbefaler jeg likevel å bruke eksterne lagringsplasser for bilder og linke de hit slik jeg har gjort med XN85 bildet.
http://www.postimage.org" onclick="window.open(this.href);return false; er rask og enkel å bruke.
Hehe, ja det kan du jammen lure på!jhn skrev:Ja, jeg husker jo det ... når jeg ser det bildet så lurer jeg litt på hvorforBanditmannen skrev:Å denne var jo en real "headturner" når den kom:
Suzuki Katana 1100
... den er så fin som jeg husker
Sær, ja.Banditmannen skrev:Hehe, ja det kan du jammen lure på!jhn skrev:Ja, jeg husker jo det ... når jeg ser det bildet så lurer jeg litt på hvorforBanditmannen skrev:Å denne var jo en real "headturner" når den kom:
Suzuki Katana 1100
... den er så fin som jeg husker
![]()
![]()
Den var dritstilig når den kom syns jeg, med vinkler og linjer ingen hadde set før(eller senere for den saks skyld)
Sær er vel et ord som ofte dukker opp i sammenheng denne...
Vet bare en som er finere enn Zephyren, den Olav K allerede har nevt, Kawa Z1!Banditmannen skrev:Syns Kawasaki Zephyr(her en 1100) er blant de aller fineste "retro"-/naken-syklene som er laget! :=D>
Ja, den måtte jo komme :-)åIntruder skrev:En Suzuki Bandit 1200 er en sykkel jeg godt kunne tenkt meg om det hadde vært aktuelt....
noen som gidder legge ut bilde hell ? :[-o<
Synes den ligner på GPZ900R med en litt nedsittet sal?SuperMorten skrev:Så denne på Facebook og tenkte på Jompa...
Javisst var det det. Jeg hadde en komplett XT liggende i garagen, i plastposer og pappesker, i mange år.sotOle skrev:
Yamaha SR500
Yamaha XT500
Det var to perler det
Kunne gitt en del riksdaler for en slik.... Bare synd de koster så inn i helvete mye mer enn jeg kunne eller har muligheten å gi
Kommer vel an på hvor mye kan gi det, men har da sett fine slike til 30-40K, som jeg ikke syns er så ille...LordShaft skrev:Kunne gitt en del riksdaler for en slik.... Bare synd de koster så inn i helvete mye mer enn jeg kunne eller har muligheten å gi![]()
Note 4