Korrekt!Desmo skrev:Det kan gi resultater av uante dimensjoner.

Korrekt!Desmo skrev:Det kan gi resultater av uante dimensjoner.
Måtte være i dine drømmer. Hørte ikke et kvekk fra nevnte firfotete ulldott før jeg gikk på badet i 8-tida. Men da var det derimot take-off fra et høytliggende sted med tilhørende spinn bortover parketten med høytaleren på full guffe. Pitt-puddelen sto bare og så stort på oppstyret.Pollti skrev:Hva er korrekt Cheron ? Du er opplært til bedre avmeldinger enn det. Jeg sk Ragnhild stakk innom i går så da kan du tenke deg hvordan det var å være meg. Haus Gestapo tok en dobbel Nelson på meg og Ragnhild dusjet all moderator sprayen rett i trynet mitt. Enda godt de ikke hadde pepper spray.
Hevnen var grusomGlemte å lukke opp døra til Kawa Bæiben da jeg dro med det resultatet at Bacon Frikasseen med det stor Colgate smilet tørnet noldus i vinduskarmen 0445 på morgenen og bjeffet ut sin sorg over å være forlatt. Det tenker jeg Ragnhild satte dyp pris på under Høie dyna.
![]()
![]()
Jeg har nok ikke fulgt med helt i det siste, begynner jeg å forstå... Eller?Pollti skrev:Suppa er fin den, men den laksen hører ikke hjemme noe sted. Tosk skal det være. Forresten så er jeg i ville diskusjoner om dem den TDM 900en jeg nevnte for deg. Frode syntes jeg er en kjip jævel men han må blø litt han og. Kommer det en TDM i garasjen må Cagge ut sier Haus Gestapo, så da blir Cagge i garasjen antagelig. Kim-Il er visst fredet.![]()
En TDM til deg passer helt utmerket, cheroncheron skrev:Vi snakka om en TDM til meg her på søndag, men nå har'n tydeligvis fått lyst på den selv
Ragnhild skrev:Kan ikke si noe om en sykkel er brukbar eller ikke, før etter 62.000 km på to år
Med alt dette snakket om TDM, ser jeg meg snart nødt til å reise til en pusher og sjekke hva dette egentlig er!!!AJ skrev:En TDM til deg passer helt utmerket, cheroncheron skrev:Vi snakka om en TDM til meg her på søndag, men nå har'n tydeligvis fått lyst på den selvPasser helt sikkert bra til Pollti også
![]()
Min har snart passert 45000 km. på ganske nøyaktig tre år. Det burde vitne om utstrakt bruk og fornøyd eier![]()
Sjekke kan du jo alltids :-Geso skrev:Med alt dette snakket om TDM, ser jeg meg snart nødt til å reise til en pusher og sjekke hva dette egentlig er!!!
Geso
.. er dette morsomt Pollti.. å henge ut "dama si"?Pollti skrev: ..kommer det en TDM i garasjen må Cagge ut sier Haus Gestapo, så da blir Cagge i garasjen antagelig. Kim-Il er visst fredet.![]()
Egentlig så er vel en Raptor nærmere mitt hjerte, men vi får se hvor vi ender. Donnaen blir i garasjen uansett. Siden jeg ikke er et råskinn på veien mere så er en pent puttrende 5-700 ccm bra nok for meg. Og da er en Raptot bra nok. Men HG mjauer om at jeg må konvertere sertifikatene mine også, det vet jeg ikke om jeg gidder.
Er det noen som har hengt a ut så er det ikke meg. Nå må jeg ringe og sjekke. Jeg er ikke i nærheten av Fedrelandet pt.Erling skrev:... er dette morsomt Pollti.. å henge ut "dama si"?![]()
Tror du det er blandet sterke stoffer inn i kaffen her altså ?Erling skrev:Med all respekt[/u], men no må du slutt og drikk øl Pollti!![]()
Erling skrev:Fordi det der er de største skitpraten jeg har lest her inne på 4 Dager.
Du kan vel ikke mene at kjærringa de skal bestemme hva du skal gjøre med den største lidenskapen du har?
Gi henne ikke lillefingeren gutt..Hun kommer til og kvæle deg