Tilbake i Stiftsstaden sist på junien etter en måned hospitering i Bodø og to uker ferie.
Har blitt lite kjøring til meg å være etter det.
Var en snartur i Sverige en søndag først på juli'n
På returen kom jeg over Sandvika og ned til Verdalen. Tok skogsveien over til Markabygda i Skogn. Innpå åsen traff jeg noen ålreite dyr som tok seg en hvil
Denne karen var helt hinsides i solsteiken
Merker at det er ferietid på jobb. Helsehuset går for fullt, og nå begynner det å kjennes at det er mye ferievikarer og at vi på helse har halv bemanning som skal dekke samme arbeidsmengde. Men nå er det bare ei uke igjen så er vi tilbake på tilnærmet full bemanning også med ergo og fysio. Og over neste helg begynner også det faste pleiepersonalet som har seinferie å komme tilbake. Men har da blitt tid til private sysler også.
Kamelhiet har fått en nødvendig og lenge etterlengta oppgradering.
Fikk tak i noen beleggrester og la på gulvet. Kan leve med at det er forskjellig tykkelse og kvalitet, bare det blir lettere å holde rent.
Arbeidsbenk med skrustikke er kommet opp. Og kompressoren har også fått plass Veggen bak ble panelt med no rupanel jeg fikk tak i den gangen jeg trodde jeg kunne noe og arbeidet som arbeidsleder på et snekkerverksted for yrkesvalghemmede. En slant hvitmaling og veggen ble så absolutt brukbar. Ville kanskje ikke hatt den finishen på kjøkkenveggen, men det er da godt nok til husbruk
Benkbormaskinen har jeg savna, men nå er den endelig på plass
Nå mangler jeg bare en elektriker som kan ordne med et par stikkontakter
Og med god arbeidsplass kom også arbeidslysta. Ordna med vindusbrett i dag og fikk potteplantene opp i lyset