KawaJens skrev:Toven skrev:
Nevnte også 1080@120fps - GoPro Hero 4 :) Men skjønner at du ikke gidder roam da, latskapen tar overhånd så leste ikke gjennom mye av tråden.
120fps er vel mest for å lage slowmotion sekvenser eller?
Trur det er og en ting eg ikke komer til å vekt legge så mye ved valg av kamera.
Vist du ser på Sony sit AZ1VR kamera så ser du kvifor contour ikke er med vurderinga. Det er vel noko slikt Roam3 skulle ha vert. Mulig 3+ blir slik vist det noke gang kjem.
Eksempelvis om du skal laste opp til youtube, så fungerer youtube med 60fps nå. Før var det bare 30fps som gikk ann å laste opp. Natt og dag forskjell på 30fps og 60fps ihvertfall. Om 120fps forskjell igjen fra 60fps i vanlig hastighet vet jeg ikke, det har ikke jeg sett. Kan godt hende at 120fps kun er ment for slow-mo som du sier ja :-) Var kun ment som en sammenligning mellom roam3 og siste go-pro
Jupp, for min del håper jeg at roam tar et spark bak og får ut i det minste 60fps på en roam3+ evt :-)
EDIT: Ah ja, leste litt feil i starten der. Vektlegge 120fps skjønner jeg, men i det minste 60fps som du sikkert skal ha :-)