Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Desmo skrev:Det kan gi resultater av uante dimensjoner. :sk?
Korrekt! :[-(
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hva er korrekt Cheron ? Du er opplært til bedre avmeldinger enn det. Jeg skal sladre til din lokale Haus Gestapo så glemmer du at du er sjuk også. :orefk Ragnhild stakk innom i går så da kan du tenke deg hvordan det var å være meg. Haus Gestapo tok en dobbel Nelson på meg og Ragnhild dusjet all moderator sprayen rett i trynet mitt. Enda godt de ikke hadde pepper spray.
Hevnen var grusom ;e Glemte å lukke opp døra til Kawa Bæiben da jeg dro med det resultatet at Bacon Frikasseen med det stor Colgate smilet tørnet noldus i vinduskarmen 0445 på morgenen og bjeffet ut sin sorg over å være forlatt. Det tenker jeg Ragnhild satte dyp pris på under Høie dyna. :knegg :banansplit :banansplit

Pollti

Legg inn av Pollti »

Og du er hjertlig velkommen tilbake Ragnhild ! Dette var trivelig syntes HG, Kawa B, bikkjene og jeg men neste gang må vi time det litt bedre. Vi kan jo være litt turister og spise blåskjell suppe på Den Blå Brygge. Fiskesuppa er bedre men de må ha litt varsel så den ikke er full av laks. Også er det alltid trivelig med svære overdoser med Nescafe hos Frode. Spesiellt når han er i slaget med god historier og merkelige skrøner. \:D/

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Høres ut som en hyggelig dag ja! Neste gang må det planlegges litt! Så jeg kan svippe bortom og hilse på jeg og :)

Og fiskesuppe på Den blå brygge kan anbefales! :thumleft
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Suppa er fin den, men den laksen hører ikke hjemme noe sted. Tosk skal det være. Forresten så er jeg i ville diskusjoner om dem den TDM 900en jeg nevnte for deg. Frode syntes jeg er en kjip jævel men han må blø litt han og. Kommer det en TDM i garasjen må Cagge ut sier Haus Gestapo, så da blir Cagge i garasjen antagelig. Kim-Il er visst fredet. :notworthy:
Egentlig så er vel en Raptor nærmere mitt hjerte, men vi får se hvor vi ender. Donnaen blir i garasjen uansett. Siden jeg ikke er et råskinn på veien mere så er en pent puttrende 5-700 ccm bra nok for meg. Og da er en Raptot bra nok. Men HG mjauer om at jeg må konvertere sertifikatene mine også, det vet jeg ikke om jeg gidder.
:ills

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:Hva er korrekt Cheron ? Du er opplært til bedre avmeldinger enn det. Jeg sk Ragnhild stakk innom i går så da kan du tenke deg hvordan det var å være meg. Haus Gestapo tok en dobbel Nelson på meg og Ragnhild dusjet all moderator sprayen rett i trynet mitt. Enda godt de ikke hadde pepper spray.
Hevnen var grusom ;e Glemte å lukke opp døra til Kawa Bæiben da jeg dro med det resultatet at Bacon Frikasseen med det stor Colgate smilet tørnet noldus i vinduskarmen 0445 på morgenen og bjeffet ut sin sorg over å være forlatt. Det tenker jeg Ragnhild satte dyp pris på under Høie dyna. :knegg :banansplit :banansplit
Måtte være i dine drømmer. Hørte ikke et kvekk fra nevnte firfotete ulldott før jeg gikk på badet i 8-tida. Men da var det derimot take-off fra et høytliggende sted med tilhørende spinn bortover parketten med høytaleren på full guffe. Pitt-puddelen sto bare og så stort på oppstyret.
Ja, det var en trivelig å hos dere. Og blåskjell eller lignende høres nesten fristende ut :) Vi får prøve å finne tid og anledning, hørtes ut for at at det kan bli mye landligge på deg framover?
Ble til at ørkendyret fikk seg en kort omvisning før vi forlot øyriket med kurs videre nedover Vestfoldkysten før vi rota oss opp i Grenland med tanke på dalstroka innafor. Men da hadde ørkendyret rota så mye på småveiene nellom Tønsberg og Larvik og veivesenet hadde like godt stengt Porsgrunnsbrua, så det ble Sørlandske Hovedvei til Arendal og R42 derfra til Peggys fiskesuppe.
Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Pollti skrev:Suppa er fin den, men den laksen hører ikke hjemme noe sted. Tosk skal det være. Forresten så er jeg i ville diskusjoner om dem den TDM 900en jeg nevnte for deg. Frode syntes jeg er en kjip jævel men han må blø litt han og. Kommer det en TDM i garasjen må Cagge ut sier Haus Gestapo, så da blir Cagge i garasjen antagelig. Kim-Il er visst fredet. :notworthy:
Jeg har nok ikke fulgt med helt i det siste, begynner jeg å forstå... Eller? :eh
Pollti på vei til å bli TDMist :oh !
Tør jeg be om en aldri så liten oppdatering om tingenes tilstand?

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Vi snakka om en TDM til meg her på søndag, men nå har'n tydeligvis fått lyst på den selv :D
You'll never walk alone

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

cheron skrev:Vi snakka om en TDM til meg her på søndag, men nå har'n tydeligvis fått lyst på den selv :D
En TDM til deg passer helt utmerket, cheron :thumleft Passer helt sikkert bra til Pollti også :knegg
Min har snart passert 45000 km. på ganske nøyaktig tre år. Det burde vitne om utstrakt bruk og fornøyd eier ;)

Og la meg legge til at jeg ikke har hatt noe trøbbel i løpet av denne bortsett fra at et av festene på begge kåpedekslene brakk. Åpenbart et svakt punkt på den årsmodellen jeg har. Men jeg fikk nye på garantien. Ingen problemer med det!

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Kan ikke si noe om en sykkel er brukbar eller ikke, før etter 62.000 km på to år :mk

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:Kan ikke si noe om en sykkel er brukbar eller ikke, før etter 62.000 km på to år :mk
:knegg
Sant nok, Ragnhild... Sant nok.
Men du stiller i en klasse for deg selv med dine langdistanseetapper. Imponerende er det eneste ordet som duger når det gjelder kjøringen din :thumleft

Brukeravatar
Geso
Motorsykkelen din: BMW R1200RT

Legg inn av Geso »

AJ skrev:
cheron skrev:Vi snakka om en TDM til meg her på søndag, men nå har'n tydeligvis fått lyst på den selv :D
En TDM til deg passer helt utmerket, cheron :thumleft Passer helt sikkert bra til Pollti også :knegg
Min har snart passert 45000 km. på ganske nøyaktig tre år. Det burde vitne om utstrakt bruk og fornøyd eier ;)
Med alt dette snakket om TDM, ser jeg meg snart nødt til å reise til en pusher og sjekke hva dette egentlig er!!!

Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Pollti

Legg inn av Pollti »

Du kan bare holde schmella på deg AJ ! :knegg For nå er jeg ikke humør til noe som helst. Og Kawa Bæiben påstod at Bacon Frikassen bjeffet ut sin frustrasjon så da gjorde hun nok det, men det var nok dårlige tilstander med Colgate smilet. :janikk Dette beviser kun at Ragnhild sover godt i støysoner.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

:knegg
Skal ti stille, jeg...
:-$

trur eg... :eh
:8-[

:mk

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Geso skrev:Med alt dette snakket om TDM, ser jeg meg snart nødt til å reise til en pusher og sjekke hva dette egentlig er!!!

Geso
Sjekke kan du jo alltids :-
Men du kan jo også sjekke denne Litt sånn nederst på side 2 kanskje :roll

Pollti

Legg inn av Pollti »

Pit Puddelen har et litt lakonsik syn på livet Ragnhild, litt som eieren. Det er så mye som er trist men leit så det er bare å riste på kroppen og legge seg ned igjen fordi Sjefens veier er uransakelige. Bacon Frikassen med Det Store Colgate Smilet er ikke ferdig oppdradd enda hun men hun er jo veldig blond så hun får være unnskyldt i så måte. :knegg Blir nok aldri noe greie på henne. Håper hun ikke prøvde å bite deg, hun har tendenser til å være tøff i trynet og det blir ikke tolerert og overdosen er nær hvis hun blir for stor i kjeften. Prøvde hun å bite er det bra at du forteller meg det. Hun har prøvd seg før og det er no go her i huset og hun er under observasjon. Jeg er litt forundret over at hun prøvde seg egentlig men før så har jeg vært her når halvsovende mennesker famler rundt og leter etter dusjen på morgenkvisten. Området må beskyttes mot inntrengere men hun så at det var autorisert besøk og det burde hun huske i 10 timer. :scratch Men alle var borte bortsett fra Pit Puddelen så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro om henne. :sorry

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Hu stoppa midt på parketten, fordi hu nådde ikke fram til baddøra før den ble stengt. Pitpuddelen fant det for godt å slange seg på ganggolvet. Når jeg var ferdig på badet lå den blonde madammen pent på plass og jeg hørte ikke noe. Hu huska vel at jeg var autorisert likevel.

Pollti

Legg inn av Pollti »

[quote="Ragnhild]Pitpuddelen fant det for godt å slange seg på ganggolvet. .[/quote]

Det er Pit Puddelens vanlige plass når sjefen er i dusjen . Men det var godt Bacon Frikassen med Det Store Colgate Smilet tok til vettet sikkert etter mentale overføringer fra Pit Puddelen, bikkjer er kloke. Så når PP inntok en ikke agressiv holdning så skjøte Blondinaken at dette var tillatt. Det er litt vanskelig å bedømme aggresesjon når en ikke har sett det selv. Men hun ligger tynt an generellt sett.

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Er du hjemme i morra Pollti?
You'll never walk alone

Brukeravatar
Erling
Motorsykkelen din: GT750j og GSX 1400K2
Kontakt:

Legg inn av Erling »

Pollti skrev: ..kommer det en TDM i garasjen må Cagge ut sier Haus Gestapo, så da blir Cagge i garasjen antagelig. Kim-Il er visst fredet. :notworthy:
Egentlig så er vel en Raptor nærmere mitt hjerte, men vi får se hvor vi ender. Donnaen blir i garasjen uansett. Siden jeg ikke er et råskinn på veien mere så er en pent puttrende 5-700 ccm bra nok for meg. Og da er en Raptot bra nok. Men HG mjauer om at jeg må konvertere sertifikatene mine også, det vet jeg ikke om jeg gidder.
:ills
.. er dette morsomt Pollti.. å henge ut "dama si"? :eh

Med all respekt, men no må du slutt og drikk øl Pollti! :lol
Fordi det der er de største skitpraten jeg har lest her inne på 4 Dager.
Du kan vel ikke mene at kjærringa de skal bestemme hva du skal gjøre med den største lidenskapen du har?

Gi henne ikke lillefingeren gutt..Hun kommer til og kvæle deg :sorry
Garasje status:
1972 model, Suzuki GT750j i fargen Candy Lavendel
2002 model, Suzuki GSX1400 K2 i fargen hvit og blå.
Anbefalte linker; http://classicsuzuki.no, http://nmcu.org/ og http://www.mctc.cc/

Pollti

Legg inn av Pollti »

Erling skrev:... er dette morsomt Pollti.. å henge ut "dama si"? :eh
Er det noen som har hengt a ut så er det ikke meg. Nå må jeg ringe og sjekke. Jeg er ikke i nærheten av Fedrelandet pt.
Erling skrev:Med all respekt[/u], men no må du slutt og drikk øl Pollti! :lol
Tror du det er blandet sterke stoffer inn i kaffen her altså ? :-k Til din store forutinntatte sorg så beklager jeg å måtte meddele deg at alkohol ikke er tilgjengelig i denne delen av verden hvor mitt legeme befinner seg. Trist men leit.

Erling skrev:Fordi det der er de største skitpraten jeg har lest her inne på 4 Dager.
Du kan vel ikke mene at kjærringa de skal bestemme hva du skal gjøre med den største lidenskapen du har?
Gi henne ikke lillefingeren gutt..Hun kommer til og kvæle deg :sorry

Jøss, kan du ikke kjøpe VG eller Dagbladet da ? Overgangen blir ikke så stor da :notlistening Forøvrig så tror jeg ikke det er leseplikt her heller men jeg har vært nær ved å ta feil før så det kan jo være skivebom for alt jeg vet ?

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Bilde
Siden jeg kjenner både Pollti og hans bedre halvdel har jeg latt Pollti styre med sitt, men her må jeg be om at akkurat denne diskusjonen slutter. Innlegg om dette temaet blir heretter slettet uansett hvem som poster.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Moderatorspray svir ånkli ille vondt i øya Ragnhild ! Slæpp åff, jeg ser snerten bak Erlings innlegg og han tar nok ikke dette så veldig særriøst han heller tror jeg. Den skal stå rimelig tidlig opp om morgenen som skal klare å få meg til å tenne. Siste gang var i 1996, dusten vekket meg 52 ganger på en natt(Ok, det var 12 ganger da), og han var ihvertfall ikke fra Drammen engang. Tror jeg. Og pollti bloggen er ikke for sarte mennesker det vet du jo og ikke er den særlig særriøs heller. Helt særriøst som Kawa Bæiben utrykker det. :notworthy: :knegg Og Kawa Bæiben er litt som snytt ut av nesa på faren sin. Noen ganger. :ills

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Uansett er det strek her, før noen ser trær i stedet for skog
Bilde

Pollti

Legg inn av Pollti »

:knegg Rosmarei, hat keine angst !

Svar