Vel overstått jul, kjenner hodet og kroppen er sliten etter x antall familietragedier... Skal bli godt når denne dagen er forbi og det roer seg litt
Var egentlig innforstått med at det ikke ble veldig mye mc relatert under treet i år. Men har lagt av litt kroner etter leilighet salget så det kommer litt utpå nyåret
Fikk meg 4 nye spisebord stoler til jul... Ikke akkurat det som stod på ønskelisten, men måtte vel bare regne med det i å med at vi har kjøpt nytt hus.
Kjøpte meg 4 stykk i høst, i lys grå... Så passet jo egentlig helt perfekt å få de 4 siste til jul... De koster jo et halvt statsbudsjett.
Fikk meg også ny bukse, har fått helt dilla på norrøna sine soft flex bukser... Modellen heter Svalbard. Faen meg beste tur buksen jeg noen gang har hatt
Greit å ha fler av de... Like surt hver gang jeg må vaske de jeg har og ikke har ny ren jeg kan ha på.
Ellers var det vel størst fokus rundt sneipen i år, blir nok ikke noe annerledes neste år
Han er bare 9 og en halv måned, men skjønte alikevel at her var noe under treet som var til han og at det var veldig spennende.
Fortsatt god jul og riktig godt nyttår
Note 4