takk for det :)Jacobsen skrev:Jeg likte godt mammut89 sitt bilde. Stor variasjon, naturen (snø) og motorsykkel er liksom ikke et vanlig syn. I tillegg er det en sterk blåfarge på himmelen og knall rød sykkel. Tøft! Det får meg lyst til å kaste meg på sykkelen med engang, bilde føles så levende.
Det var en fantastisk tur veldig tidlig i sesongen, uka før påske faktisk. Det var dønn vindstille, sola skinte og jeg heiv meg på sykkelen og tok en oslo - beitostølen - oslo tur på rappen. Ikke en kjeft på veien og rett og slett helt magisk. Jeg cruiset helt alene og i mine egne tanker og bare nøt det. Plutselig kom en ÆÆÆÆÆLLJ galloperende langs et gjerde og stamperte over veien , dunka i autovernet og ramle over på andre siden. HOHO, våkna der gitt. Men turen fortsatte uten problemer. Godt påkledd så kulden var ikke noe problem. Når jeg ankom var det ikke mye turisme å se, alt var rolig og jeg stoppet ved skiheisen og tok en deilig kaffe og farris mens det var noe musikk i bakgrunn og noen unger som lekte. Så kom det plutselig en dame med reinsdyr og slede med fullt samisk antrekk. Desverre rakk jeg ikke å ta bilde av henne sammen med sykkelen før det strømmet på med barn som ville leke så jeg lot de være i fred :) Jeg kjørte videre oppover i håp om at veien ikke var stengt men det var den desverre på grunn av uvær som var på vei dagen etter. Så da fikk jeg fortalt om dagsturen