Folk lo jo rått av folket som hevdet at LSD var et dop som var laget av staten eller "overmakten" De hadde jo ingen bevis, det var også flere av de som hadde brukt stoffet, og ikke nødvendigvis var av den mest troverdige typen!
Hva var sannheten og innrømmelsene rundt dette etter mange år med hemmelighetsstempel?
De var jo komplette idioter de som hevdet dette back in the days

Du har jo også Al Gore, visepresident i amerika under bill clinton om jeg ikke husker feil.
Noen vil vel hevde at han drev med konspirasjonsteorier i forhold til å fremme sin egen politiske karriere og noen vil gå så langt som å hevde at han drev med dommedags propaganda!
Hva jeg vil kalle det, er igrunn likegyldig...Men at det har vært musestille fra den frotenen en stund er vel ikke helt uten grunn

Han var jo relativt tidlig ute å hevde at store deler av jorden kom til å bli oversvømt om polisene smeltet pga global oppvarming. Å dette kom til å skje veldig snart.
De siste 100 årene har det vel ikke vært registrert pluss grader på sydpolen.
Nordpolen flyter på havet, så om denne smelter vil havet så å si forbli uforandret. Isen på grønnland derimot står i fare for å smelte, men slik temperaturene er i dag vil det ta mange tusen år før den smelter.
Temperatur forandringene i havet bidrar til sitt, men om dette er pga menneskeskapte forrurensninger er ikke enda mulig å bevise.
Det er så mange variabler i dette..... Noe er selvfølgelig sannhet i, mens noe er finspikka sprøyt. Noe jeg føler det er mye av i andre saker og verdens problemer.
Så å være skeptisk til såkalte eksperter, eller forskere tror jeg vi kunne hatt mye mer av.