http://nmcu.org/files/Norgestreff%20201 ... Sandes.pdf
Lutsi

Du trenger ikke 3 i promille for å dra på treff for å treffe likesinnede :-) der er alle like blide og godtar deg i edru tilstand også uansett hvordan du ser utOrion skrev:Ser det er siste helga i en friperiode for min del. Så slik sett passer det fint. :-)
Er heller ikke så stor fan av konkurranser og leker. Hvertfall ikke uten 3 i promille.Så mulig det kun blir for ei overnatting, eventuelt kun en kjapp tur innom før en kjører videre. Men tar hvertfall sikte på å ta turen over og føle på stemningen. Har aldri vært på MC-treff før, så en gang må være den første.
Kjekt å høre :-)Kawagutten skrev:Du trenger ikke 3 i promille for å dra på treff for å treffe likesinnede :-) der er alle like blide og godtar deg i edru tilstand også uansett hvordan du ser ut
Syns det der høres ut som en god idè, jegKawagutten skrev:For de som ikke har vært på treff før så kan vi prøve å få til en felleskjøring dit og å få til en mcsiden leir der med et synlig banner mellom trærne eller mellom noen motorsykler sånn at det kanskje blir lettere å finne mcsiden folk.
Høres ut som en knallideAJ skrev:Syns det der høres ut som en god idè, jegKawagutten skrev:For de som ikke har vært på treff før så kan vi prøve å få til en felleskjøring dit og å få til en mcsiden leir der med et synlig banner mellom trærne eller mellom noen motorsykler sånn at det kanskje blir lettere å finne mcsiden folk.!
Flere telt med store og små MCsiden-bannere ville være artig!
Og for ikke å glemme en flokk hyggelig MCsidisiter iført MCsiden T-skjorter - med ryggmerke og det hele. Akkurat sånn det skal være på MC-treff
Da antar jeg at det ikke blir E6? Har du laget rute?DrGreve skrev:Jeg har som plan at jeg skal dit, og funderer på å slå den turen til å ta den helt ut, nemlig å kjøre Lindesnes-Nordkapp i samme slengen.
Jeg og en venninne fra Narvik har som plan å starte fra Mo i Rana på lørdag eller søndag helgen før og Jompa er invitert til å henge på hvis han har lyst og tid. Det blir ikke noe stresstur, det er mye å se og oppleve på ruta
Har nok ikke det, alle tips og rutelinker mottas med takkpoulet_cavalier skrev:Da antar jeg at det ikke blir E6? Har du laget rute?