Banditmannen skrev:Nei, men hva med respekt for x antall muslimer som IKKE er terrorister!KawaJens skrev:Men skal vi velge å ikke trykke det på grunn av frykt?Banditmannen skrev:OK, så har vi trykkefrihet, men betyr ikke det og at vi står fritt til IKKE å trykke de bildene også?![]()
Hvorfor er det så viktig å trykke akkurat disse bildene?
OK, dett er er satt litt på spissen, men jeg er ikke spesielt religiøs, og jeg er heller ingen ihuga fotballfan , men jeg syns det er visse likheter.
Innen fotballfans har man såkalte casuals, som egentlig ikke bryr seg så mye om fotball, men bare er ute etter å lage faenskap!
Islamistene/terroristene er, etter min mening, islamistiske casuals, som bare er ute etter å lage helvete for helvetes skyld!
Hvis man vil bli kvitt disse casuals, er det da lurt å vise de karikaturtegninger av deres helter, eller vil dette bare føre til at de blir enda mer forbanna?
Og vil ikke disse karikaturene også føre til at vanlige supportere som ikke har gjort noe galt, bare blir såra, sinte og skuffa?
Kan det rett å slett være at vi ikke oppnår en dritt med å vise disse bildene...?
Bortsett fra å tviholde på en rett!
Jeg forslår at vi slepper en atombombe i det landet det er mest ekstreme folk så slipper vi å høre om krig i 40 år