Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Men nå er ikke Rosemarie på bispekontoret mer,nå er det biskop Fiske som er i samme båt som domprost Holck ! :-k :knegg
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Gritti fysen. Jeg må be om unnskyldning for å ha skapt et monster på 2 hjul. Trillet en kveldstur med Haus Gestapo i dag, og kjørte hun i fra meg. Ble passert av en Renault registrert i Litauen og vi tok igjen HG noe senere. Renaulten lå helt oppe i skiltet hennes og det ble behørig notert av Furian på 2 hjul. Hun stoppet i en uoversiktelig venstre sving og en stund var jeg redd for at hun skulle skalle fyren rett i bakken gjennom sidevinduet. :knegg Han skjønte fremdeles ikke tegninga så det ble bråstopp etter få meter og gubben fikk ei ny lekse så det holdt. Jeg ilte av Donnaen for å roe henne ned og fikk forklart fysakken at han måtte holde mere avstand eller kjøre forbi. Klok av skade ba han meg kjøre forbi og signalisere når han hadde passe avstand. Jeg signaliserte da han var mere enn 73 cm fra skiltet mitt i 70 sone. :8-[ Han er helt sikkert sterkt sjokkskadet men hun hadde et sterkt point da.
Nå kjører hun forresten så det gviner både i svinger,bakker og kryss og i dag ymtet hun om at hun vil prøve Donnaen i helga :oh Akkurat det er nok ikke særlig aktuellt :[-( Og hun har meldt seg på for å ta tunglappen til neste år også røpet hun nettopp. :eh Hun tyner det hun kan ut av Kim-Il sine 14,2 hk så jeg vet ikke hva jeg egentlig syntes . Hun mjauer om langtur også....

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Du verden... :oh
Det skjer voldsomme ting i Polltiske hjem om dagen, skjønner jeg...
HG ser ut til å ta styringen så det holder og Pollti vet kanskje ikke sin arme råd snart han, stakkar... :8-[

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Går så bra så :mk

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:Går så bra så :mk
Sikkert... Er vel rimelig hardhudet, denne Pollti, sku' je mene...
Og så er det vel også slik at Haus Gestapo, masterinnen, innerst inne er snill og omsorgsfull som dagen er lang... ;)

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Jeg er ikke hardhudet iallfall,angrer og ber om unnskyldning altfor ofte... :-k :doh :redface

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ditto. :lol :scratch

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Det ser ikke ut som om du er ditto da ;e :- :knegg

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Inni er vi like men det er utenpå. :scratch

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå er Braastad Bua oppgradert med en veldig kjip stereo kjøpt brukt for den enorme sum av kr 350 :prf En billig Phillips sak med dårlig bass men det holder for grisen som kjøpte den. Fra et konlursbo i nabolaget har det blitt et litt ok CD skap og 2 nøkkelskap med knutebilde i døra. Konkursboet har en OK modell av Statraad Lehmkul til 3900 kr nedsatt fra 6990 kroner. Den har jeg ille lyst på men den er fremdeles for dyr. Tilbød dama 2000 penger for den i går men tror hun ikke vil selge til den prisen riktig enda. Flott modell så den som kjøper den blir nok glad.
Morgenen tilbringes foran glåmeboksen med Viasat History mens jeg venter på at Haus Gestapo skal komme til bevissthet. Hun vil ut og kjøre i dag sa hun i går kveld så da er det bare å vente. Men tror nesten jeg rekke å hugge opp teakdøra jeg kjøpte i går før hun er klar. :knegg

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

koser meg på jobb jeg....men skal prøve å binde på plass presenningen på slagskipet i efta...men ikke skikkelig for det irriterer naboen noe grenseløst hvis den blafrer eller blåser av... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Jalmar
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Jeg har i grunnen aldri kommet helt i gang med sesongen i år. Og nå har jeg avslutta kjøresesongen og satser på en forsiktig start på garasjesesongen. Styrelagrene på Voyageren trenger et lite ettersyn, og Gamle bør vel snart få en extreme makeover. Han står fortsatt nedsprøyta med salt og 5-56 fra vinterkjøringa. :8-[
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave

c")

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Er liksom ikke helt ferdig med 2008sesongen enda :-k
Akkurat nå sitter jeg og lurer på hva slags dekk som står på Gamle. Har rota bort lappen og Ørkendyret trenger nytt bakdekk :sorry

Pollti

Legg inn av Pollti »

Har rundet 7000 kilometer i år. Til å være meg er det usedvanlig mye. :notlistening

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Vet ikke hvor mye jeg har kjørt i år, men det kan ikke være så mye med den dårlige sommeren vi har hatt.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar