Note 4
Tja, datteren min er snart 2 1/2 og jeg er like "viktig" (like mye brukt) som mammaOlav K skrev:Gratulerer,:=D>
ut i fra egen erfaring, er det nå viktig med mange og lange MCturer for far.
Nå har du gjort ditt, nå er det mor og barn som er i fokus i årevis framover. Far blir som regel stående på sidelinja, og DA kan man kjøre![]()
Anbefaler at du henger på meg og Lordshaft nedover i ett par tre uker
Har ikke kjørt den, så kan ikke uttale meg. Men den har ikke StreetView tilgjengelig i Google Maps? Da får får du et rimelig greit bilder av hvordan ståa er.hakhap skrev:Satt å vurderte noen "lokale" ruter å kjøre å fant denne veien MAP og lurer om noen vet standarden på denne veien?
Flanker skrev:Har ikke kjørt den, så kan ikke uttale meg. Men den har ikke StreetView tilgjengelig i Google Maps? Da får får du et rimelig greit bilder av hvordan ståa er.hakhap skrev:Satt å vurderte noen "lokale" ruter å kjøre å fant denne veien MAP og lurer om noen vet standarden på denne veien?
Haha, morsomt du spør. Jeg vokste opp på Tunhovd. Midt på strekningen der.hakhap skrev:Satt å vurderte noen "lokale" ruter å kjøre å fant denne veien MAP og lurer om noen vet standarden på denne veien?
Orion skrev:Haha, morsomt du spør. Jeg vokste opp på Tunhovd. Midt på strekningen der.hakhap skrev:Satt å vurderte noen "lokale" ruter å kjøre å fant denne veien MAP og lurer om noen vet standarden på denne veien?Hvis du zoomer inn, har du bygda midt i mellom fjordene, Pålsbu- og Tunhovdfjorden. 5 km fra Tunhovd retning Rødberg kjører du også forbi Langedrag. En fjellgård det var et program om på NRK for ei tid tilbake. Har gauper, ulver og massa andre uvanlige dyr.
Når det kommer til standarden på veien er den asfaltert og bred hele veien. Nå har ikke jeg vært der siden 2001, men husker det var områder hvor tæla hadde lagd spor i veien. Litt humpete noen plasser også kanskje, spesielt fra Tunhovd til Rødberg. Men det spiller gjerne ikke så stor rolle når en kjører sykkel. Så snart snøen går blir det en tur oppover der på Ducatien. Tunhovd ligger 850 meter over havet, så er lenge til snøen går oppe der enda.
Kawagutten skrev:Den Dorsoduroen der virket til å være en artig sykkel,bare synd det høljet ned akkurat da jeg var ute og testet en.