Hva har du kjøpt i dag?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
detvarvondtdet
Innlegg: 269
Registrert: 01 apr 2014, 10:11
Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av detvarvondtdet »

freddy123 skrev:
detvarvondtdet skrev:
freddy123 skrev:Ikke idag men onsdagen blei det min første leilighet :)

Så nå er jeg på utkikk etter tv :) og div Hehe

Grattis! Er jo litt spesielt med ens egen første leilighet :thumleft Hvor har du kjøpt deg kåk da?
Jo blir veldig deilig gleder meg som en liten unge til å få flytta ut og kommet på plass inn i nye leiligheten , kåken ligger i Asker :)

Nice :) Liker Asker. Har vært mye der. Har en god del familie i Asker.

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Flanker »

Bestilt nytt bakdekk... Metzeler Tourance Next fra Motorsykkeldekk.com. Kr. 1295,40 kom gildet på :prf
Når det ankommer og er montert er det strengt tatt bare bremseklosser foran som gjenstår, så kan sesongen 2015 starte!

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Flanker »

Cutless skrev:
Flanker skrev:
Cutless skrev:Plukka opp en us10 kriega for 550 kr i Vilnius. Jeg fant dessverre ikke noe annet som var interessant her.
Hvilken butikk og hvor ligger den? Skal til Vilnius om en måneds tid...

Bikeshop het den. Men jeg tror Motoday har bedre utvalg - de ligger 4 km fra hverandre ca. Den jeg var på lå nærmest sentrum
Takk og bukker :prf Da blir det en tur innom minst en av dem...

Brukeravatar
kimman
Innlegg: 46
Registrert: 04 jul 2014, 13:44
Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Sted: Sandefjord

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av kimman »

Nye dekk, Pirelli Diablo Strada, ny drevsett fra JT Chain og Hirsch tanksealersett.
Venter på fuel level sensor som gjenstår.

Bilde

Så er sykkelen klar til våren! :prop:

Brukeravatar
Tobben84
Innlegg: 754
Registrert: 04 feb 2014, 13:01
Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
Sted: Stavanger

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Tobben84 »

Kjøpte meg ei Kriega US30 veske til å ha som tailpack istedenfor den ur-stygge toppboksen jeg fikk med sykkelen. Greier ikke utseende på toppboksen selv om det er en adventure-sykkel :scratch Kriega veskene ser mer sporty ut og kan utvides med en us20 på toppen også:)

Kimman - hva er den der tank-sealeren?

Brukeravatar
kimman
Innlegg: 46
Registrert: 04 jul 2014, 13:44
Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Sted: Sandefjord

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av kimman »

Tobben84 skrev: Kimman - hva er den der tank-sealeren?
Har noe smårust på bensintanken at det lekker littgrann, så jeg håper dette tank-sealer vil fikse det, sånn at jeg slipper å måtte kjøpe en ny tank.

Her er tanksealeren, http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=219" onclick="window.open(this.href);return false;

Toven

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Toven »

Klim Aggressor over- og underdel fra xlmoto, etter tips fra Flankers :prf Greit å bytte ut det gamle undertøyet til noe nytt, og forhåpentligvis bedre :-)

Brukeravatar
thomasa
Innlegg: 14
Registrert: 14 feb 2015, 18:07
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 2015
Sted: Trondheim

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av thomasa »

Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av LordShaft »

Skjønner godt at det klør... bare å være godt forberedt til sesongen starter. Noe sier meg at du blir å kjøre mye i år :thumleft

Note 4

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Haymaker »

thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D
Hei!
Velkommen, og gratulerer med fin sykkel.
Fint å få noen flere nordlenninger hit :prop:

Brukeravatar
thomasa
Innlegg: 14
Registrert: 14 feb 2015, 18:07
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 2015
Sted: Trondheim

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av thomasa »

LordShaft skrev:Skjønner godt at det klør... bare å være godt forberedt til sesongen starter. Noe sier meg at du blir å kjøre mye i år :thumleft

Note 4
Jepp! mye å se fram til :-)
Haymaker skrev:
thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D
Hei!
Velkommen, og gratulerer med fin sykkel.
Fint å få noen flere nordlenninger hit :prop:
Hei, å takk for det!
hoill i torsken :thumleft
Elolz skrev:
thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D
Velkommen og gratulerer med ny sykkel! :D
Takker å bukker! :D

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37885
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av AJ »

thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D
Først; velkommen her på MCsiden.no, thomasa :vs

Og grattis med ny flott sykkel :D !
Vurderte MT-07 litt i vinter som en sykkel nr. 2. Men så ble det salg av den jeg hadde og kjøp av ny...
Og kjenner godt den gode nykjøpsfølelsen... ;-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
thomasa
Innlegg: 14
Registrert: 14 feb 2015, 18:07
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 2015
Sted: Trondheim

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av thomasa »

AJ skrev:
thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D
Først; velkommen her på MCsiden.no, thomasa :vs

Og grattis med ny flott sykkel :D !
Vurderte MT-07 litt i vinter som en sykkel nr. 2. Men så ble det salg av den jeg hadde og kjøp av ny...
Og kjenner godt den gode nykjøpsfølelsen... ;-)
Hei å takk for det AJ! :-)
Synes det er en flott sykkel, og er nok god førstesykkel så jeg tror ikke jeg blir å angre på kjøpet :D
De hadde ikke rette farga hos forhandleren så nå er det noen lange uker med ventetid før sykkelen kommer mars/april :roll

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22928
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Bjerknez »

thomasa skrev:
AJ skrev:
thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene :D
Først; velkommen her på MCsiden.no, thomasa :vs

Og grattis med ny flott sykkel :D !
Vurderte MT-07 litt i vinter som en sykkel nr. 2. Men så ble det salg av den jeg hadde og kjøp av ny...
Og kjenner godt den gode nykjøpsfølelsen... ;-)
Hei å takk for det AJ! :-)
Synes det er en flott sykkel, og er nok god førstesykkel så jeg tror ikke jeg blir å angre på kjøpet :D
De hadde ikke rette farga hos forhandleren så nå er det noen lange uker med ventetid før sykkelen kommer mars/april :roll
Gratulerer med ny sykkel :thumleft

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av hakhap »

Var riktigt nok igår og ikke kjøpt men bestillt et par hvite http://www.dainese.com/br_en/gua-x-strike-75759.html" onclick="window.open(this.href);return false; da mine andre "sommer" handsker begynt å vise tegn på slitasje.
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Svar