Prewash er vel et Turtle produkt?LordShaft skrev:Kan det være at prewash-t fungerer like godt på begge deler? derfor jeg liker den? føler at det blir rent i one run!?![]()
Har du prøvd denne bjerknes?
I så tillfelle har jeg ikke brukt den. jeg aner ikke hvorfor men jeg liker ikke Turtle. Har prøvd så mye derfra som er søppel at jeg ikke har noe tro på det dem lenger. Når dem ikke klarer å lage skikkelig voks produkter som ikke kliner, så har jeg også liten tro på de andre produktene. Saken med TurtleWax tror jeg er at mye av avfettingen dems er syrebasert og regelrett giftig. Jeg prøvde Wheelbrightner enn gang fra turtle og denne fikk jeg brekninger av å bruke. Den ville jeg ikke brukt i nærheten av blomster/gressplen for å si det sånn. men jada.. dem funker jo bra sikkert. Synes det blir litt gammeldags og dem er ikke mye nytenkende. Slikt vil vertfall ikke jeg støtte.
Det beste er å finne en kombinasjon som funker med andre produkter mener jeg. Prøv Surfex HD eller evt. fortsett med prickbort. Tror ikke du gjør feil med det