Blir en større oppdatering her nå siden jeg har vært litt slapp med "databruket" i det siste, og mer opptatt av å kjøre tur, ta bilder og skru på Zukivraket mitt
Har blitt ca 5000km så langt i år, og sykkelen har holdt greit så langt!
Nå var det ikke bare bare å få denne sykkelen sesongklar, men etter timevis med mekking, banning og blodige knoker er den endelig i ganske OK form! Det eneste som gjenstår nå er nytt fremdekk, og å be til diverse guder om at den "rare" lyden fra maskinen ikke er noe viktig
"Operasjoner" så langt i år har vært; Bytting av div simmerringer og pakninger på motoren for å få oljen til å holde seg på innsiden, ventiljustering, olje/filterbytte, nytt bakdekk, nytt styre, bytting av bremser/bremsevæske, nye hendler, montering av koppholder (viktigste modden så langt),
Har ikke blitt mye bilder av mekkingen, men her er ett uten plast på i det minste
Ellers har det blitt mye turer rundt om, både med og uten gamle venner og ukjente/nye venner
Jeg håper dere liker bilder... For her kommer en hel haug, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å begrense det
Ett par fra turen til Er-An etter MC-vårmønstringen.
Har blitt ett par turer på MC-kafe hos Holy Riders på Lindås. Der de har både gratis kaffe, gode vafler, masse hyggelige MC-folk og dyno-benk. Anbefales