flaslight for baklys
flaslight for baklys
Hei
ønsker å oppgradere baklyset mitt på min ktm exc for siklerhetens skyld.
Tenker da at bremselyset flasher 3-5 ganger når jg trykker inn bremsene. Er dette en mulighet, evt en billig modul man kan koble til kretsen som har denne innstilingen?
Takk for svar:)
Tenker da at bremselyset flasher 3-5 ganger når jg trykker inn bremsene. Er dette en mulighet, evt en billig modul man kan koble til kretsen som har denne innstilingen?
Re: flaslight for baklys
Healtech. Plug&play.Cher0 skrev:Hei
Mc-Land feks.
Takk for det!
Lagt opp bestilling så er det vel bare montering for sommer sessongen igjen da:)
- tagesk
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Kontakt:
Kan være godt å vite at det ikke er lov å bruke blinkende bremselys på offentlig vei.
[TaSK]
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Netopp det du nevner her har KTM en egen powerpart modul for.
Ihvertfall for gatesykler.
Har ikke katalogen foran meg AKURATT nå, men du finner den på KTM sine sider.
Ihvertfall for gatesykler.
Har ikke katalogen foran meg AKURATT nå, men du finner den på KTM sine sider.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Genialt... Da får jeg montert dette samtidig som tail-tidy byttes ut.Cher0 skrev:Takk for det!
Lagt opp bestilling så er det vel bare montering for sommer sessongen igjen da:)
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Jeg ser ikke helt poenget egentlig, annet enn å forvirre bilister ytterligere.
De aller fleste trafikanter er vandt til at bremselys er konstant. Om det blinker, da vil 90% tro at du faktisk bare gir lett trykk på bremsen flere ganger. Også kalt falsk trygghet.
De aller fleste trafikanter er vandt til at bremselys er konstant. Om det blinker, da vil 90% tro at du faktisk bare gir lett trykk på bremsen flere ganger. Også kalt falsk trygghet.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Du justerer hvordan du vil ha det. Pulserende feks. Bra for synligheten.
Mener jeg har sett dette på noen nyere biler, tviler på at føreren har klart å pumpe like fanatisk på pedalen i hvert fall.
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
Noen har hurtig blink på panikkbrems. Bmw har feks lys hvor halve bremselyset lyser ved lett brems og hele lyser ved hard bremsing
tagesk skrev:Kan være godt å vite at det ikke er lov å bruke blinkende bremselys på offentlig vei.
[TaSK]
Er ikke dette tilatt altså? Mener også å ha sett at mange nye biler har dette, hvertfall mitt inttykk fra motorvei.
Er jo det jeg ønsker å lyse pulserende smått 2-3 ganger ved hard oppbremsing, da jeg vet jeg nesten har fåt biler i baken flere ganger da spesielt motorvei.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Har du noen gang lagt bak en sykkel som har dette? Jeg har en kompis som har slikt aktivert....blinker 3 ganger kjapt før det blir rødt lys konstant. Dette er sinnsykt effektivt, spesielt når bremselys til en sykkel i utgangspunktet er lite og ikke plassert på hver side. Du skjønner når du ligger bak i litt lav sol. Trust me, dette er jævlig effektivt og jeg skjønner helt klart hensikten. Nettopp få fokus på at jeg er i ferd med å bremseSnikendeugle skrev:Jeg ser ikke helt poenget egentlig, annet enn å forvirre bilister ytterligere.
Note 4
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Bruker det ved ulykker/plutselig stillestående kø foran meg.. Funker som bare detLordShaft skrev:Har du noen gang lagt bak en sykkel som har dette? Jeg har en kompis som har slikt aktivert....blinker 3 ganger kjapt før det blir rødt lys konstant. Dette er sinnsykt effektivt, spesielt når bremselys til en sykkel i utgangspunktet er lite og ikke plassert på hver side. Du skjønner når du ligger bak i litt lav sol. Trust me, dette er jævlig effektivt og jeg skjønner helt klart hensikten. Nettopp få fokus på at jeg er i ferd med å bremseSnikendeugle skrev:Jeg ser ikke helt poenget egentlig, annet enn å forvirre bilister ytterligere.
Note 4
Godt nok argument for at jeg monterer det!LordShaft skrev:Har du noen gang lagt bak en sykkel som har dette? Jeg har en kompis som har slikt aktivert....blinker 3 ganger kjapt før det blir rødt lys konstant. Dette er sinnsykt effektivt, spesielt når bremselys til en sykkel i utgangspunktet er lite og ikke plassert på hver side. Du skjønner når du ligger bak i litt lav sol. Trust me, dette er jævlig effektivt og jeg skjønner helt klart hensikten. Nettopp få fokus på at jeg er i ferd med å bremseSnikendeugle skrev:Jeg ser ikke helt poenget egentlig, annet enn å forvirre bilister ytterligere.
Note 4