Nei, det er bare så lenge siden jeg har kjøpt noe til meg selv at det klør litt. Det går nok utover mastercardet i løpet av neste måned

Joda, jeg ser det, det var mest den idiotiske kiloprisen som gjorde at jeg ikke gadd. Jeg bruker sjelden disse produktene, og jeg spiser stort sett mye billigereLordShaft skrev:Det er en grunn til at kylling kjøttdeig er så mye billigere enn rent kjøtt. Hvis du tenker deg om så skjønner du sikkert hvorfor. Mye samme grunnen til at pølser er så mye billigere enn biff.
Slik jeg har forstått det så driver du å går ned i vekt? Da bør du helt klart konsentrere deg om hvilken næring du får i deg. Jo renere jo bedre.![]()
Note 4
Din forbanna slaur.... i ræven skulle du hattmortenolb skrev:Som sagt, unngår grandis for det aller meste!![]()
Jeg hater ikke å lage mat, egentlig, men jeg bruker mesteparten av tida på å sove og jobbe, og det lille jeg har til overs da vil jeg egentlig bare slappe av. Det som dog er kroken på døra for matlaginga er det faktum at oppvask eksisterer. Jeg har ikke, og har ikke mulighet til, oppvaskmaskin, og da utgår det. Det lille jeg produserer av oppvask nå kan fint bli stående å være nasty ei uke før jeg tar til meg motet og blir ferdig med driten.
Jeg trenger en annen jobb og en samboer for å klare å gjøre noe annet enn det her, for jeg verken gidder eller har lyst til å gjøre det noe bedre nå for tiden
Det er det jeg sier Lordi... du har ordet i din håndLordShaft skrev:Din forbanna slaur.... i ræven skulle du hattmortenolb skrev:Som sagt, unngår grandis for det aller meste!![]()
Jeg hater ikke å lage mat, egentlig, men jeg bruker mesteparten av tida på å sove og jobbe, og det lille jeg har til overs da vil jeg egentlig bare slappe av. Det som dog er kroken på døra for matlaginga er det faktum at oppvask eksisterer. Jeg har ikke, og har ikke mulighet til, oppvaskmaskin, og da utgår det. Det lille jeg produserer av oppvask nå kan fint bli stående å være nasty ei uke før jeg tar til meg motet og blir ferdig med driten.
Jeg trenger en annen jobb og en samboer for å klare å gjøre noe annet enn det her, for jeg verken gidder eller har lyst til å gjøre det noe bedre nå for tiden
Tror nok du skal ta tak i disse tingene før du får deg samboer.![]()
Note 4