Du store som vi har besudlet bloggen til Cutless nå

Men tror vi stopper her, mens sleken er god

Det blir stasCutless skrev:Jeg får sykkelen i starten av kommende uke, og værmeldingen frister meg til å ta jomfruturen på fredag:
Det har vært plussgrader den siste tiden, med unntak av natt til i dag hvor det var frost - jeg regner med de salta i natt. Det er meldt regn både tirsdag og torsdag uten at det er meldt noen minusgrader. Satser på at det er minimalt med salt på veien på fredag + WD-40, så tror jeg vi har jomfruturen i boks
Du får gi beskjed når du har fått den, så jeg får tatt meg en tur ned og "hjulpet" deg med bagasjetestingen. Må være to mann til dette vetuCutless skrev:Ja, vi får bare håpe det holder seg over 0*. Men nå er det like før altså. Det vipper på graderstokken.
Men uansett om det blir snøstorm til uka så får jeg sykkelen - og da skal det testes bagasje, vokses og vaskes til krampa tar meg
Det stemmer, forhandleren kom med den for en drøy time siden :)Kawagutten skrev:Ser bra ut i mørketregner med vi får fler bilder i dagslys :-)
Den er vel kun trillet av hengeren her ?
Heftig! Gratulerer med ny sykkel på tunet. :-)Cutless skrev:Det stemmer, forhandleren kom med den for en drøy time siden :)