Det har hendt tidligere at noen har brukt bildene mine i komersiel sammenheng og det liker jeg dårlig. Jeg liker heller ikke at bildene mine blir delt rundt om kring av alle uten at det er noen tvil om hvem som har tatt dem. Grunnen til at vannmerkene er så store er for at man ikke skal kunne beskjære det bort og samtidig sitte igjen med et brukbart bilde. Beskjærer man bort dette vannmerket så vil de fleste bilder bli ganske ubrukelige.LordShaft skrev:Jævlig stilige bilder....men det er en ting jeg skulle ønske du lot være med....de sinnsykt store vannmerkene...
Er det en grunn til at det er så stort som jeg ikke tenker over ?
Ikke at jeg har tenkt å bruke opp igjen bildene dine, hvertfall ikke uten tillatelse, mulig du har dårlig erfaring med dette?
Note 4
Takk for detOrion skrev:Knallfine bilder! Ekstra morsomt at syklene står i stil til hverandre. :-)
Trenger bare en å ta en liten runde i paint så forsvinner merketBjerknez skrev:Det har hendt tidligere at noen har brukt bildene mine i komersiel sammenheng og det liker jeg dårlig. Jeg liker heller ikke at bildene mine blir delt rundt om kring av alle uten at det er noen tvil om hvem som har tatt dem. Grunnen til at vannmerkene er så store er for at man ikke skal kunne beskjære det bort og samtidig sitte igjen med et brukbart bilde. Beskjærer man bort dette vannmerket så vil de fleste bilder bli ganske ubrukelige.LordShaft skrev:Jævlig stilige bilder....men det er en ting jeg skulle ønske du lot være med....de sinnsykt store vannmerkene...
Er det en grunn til at det er så stort som jeg ikke tenker over ?
Ikke at jeg har tenkt å bruke opp igjen bildene dine, hvertfall ikke uten tillatelse, mulig du har dårlig erfaring med dette?
Note 4![]()
Så det er ikke for leke proff eller noe, bare så det er sagt, hehe.
men takk for rosen
Gjort på morro skyld på 30 sek i paint så ikke overrasket over at du så det.mortenolb skrev:Relativt åpenbart at det har vært noe der. Kan dog fikses ganske lett med clone stamp tool I Photoshop om man virkelig vil. Personlig plager ikke vannmerket til Bjerknez meg noe, men kunne sikkert vært hakket mer gjennomsiktig.
Overhodet ikke, selv lagde jeg et spaghettimåltid da jeg var hjemme sist helg iført hjelmen minBjerknez skrev:Er man kjørekåt når man sitter forran skjermen å skriver dette mens man har hjelmen på hodet, tilkoblet telefon og hører på "Pinne for landet" med "Freddy Kalas"?
Takk for detTonys skrev:fint det visiret der.
Jepps. Ikke umulig mørkt, men litt utenfor komfortsonen.Bjerknez skrev:Takk for detTonys skrev:fint det visiret der.![]()
Behagelig å se gjennom også, men når det mørkner ute blir det for mørkt.