(Uansett parti)
norse900 skrev:Imponerende at du bruker tid på lokalpolitikk. Respekt!!
(Uansett parti)
Ikke for å dra dette ut i en kjedelig politisk diskusjon, men hva i alle verdens dager skal en stemme Venstre forFlanker skrev: Stem Venstre i høstens valg
Så bra at du tok den jobben! En ansvarlig førstegangsvelger :-)Elolz skrev:Jeg hadde null peiling på politikk før jeg skulle stemme første gang. Da satt jeg meg ned og leste gjennom partiprogrammene til alle partiene, og da var det Venstre sitt program som var mest oppegående, og ikke minst hele ideologien bak. Problemet er at de er for små til å få noe særlig av det gjennomført.. Skulle jeg stemt i dag, så er jeg ikke så sikker.
LordShaft skrev:Hahaha du kunne nå begynt med kinaputter eller noe som gjør litt mindre skade om det skulle gå til helvete onkel![]()
Note4
: thumleftOlav K skrev:Det gikk meeget bra.
dette kan omtrent sammenlignes med ditt første kyss, din første børn-out eller ditt første kn...ll.
Milepæler i livet :-)
Det stemmer, sprengte fram trase for nytt avløpsrør.norse900 skrev:Tror Olav K hadde mer vettuge ting å bruke ladninga på enn meg, ja..
Er ikke så lett å knabbe dynamitt av onkel heller nå til dags
HeyBusa Trond skrev:Skal du på messa i morgen Olav! ( send en pip på mobil )
Tenkte jeg skulle skyte meg innover en tur i morgen![]()
Lørdag er det sikkert "sill i tønne" tendenser der
Nå må du ikke bli for ivrig på egen hånd da så du blir arrestert du ogsåOlav K skrev:Det stemmer, sprengte fram trase for nytt avløpsrør.norse900 skrev:Tror Olav K hadde mer vettuge ting å bruke ladninga på enn meg, ja..
Er ikke så lett å knabbe dynamitt av onkel heller nå til dags
og rett skal være rett, hadde en "vaksen" i bakgrunnen som passet på at jeg ikke sprengte huset i samme slengen![]()
Men skytebasen glemte igjen ett par kilo... så kan ha gøy på egen hånd![]()
Men akkurat nå er jeg i Tekemark, på vei østover til messe og sånn.. kansje en øl eller tre
Nå er ikke dynamitten noe spesielt gøy uten tenner og fenghetter.... men heldigvis fant jeg begge deler nedpå låven, da jeg laget til mannehulen ifjor høstKawagutten skrev:
Nå må du ikke bli for ivrig på egen hånd da så du blir arrestert du også
Den kan du glatt fyre av med kinaputter hehe blir litt kort lunte men det går :-)åOlav K skrev:Nå er ikke dynamitten noe spesielt gøy uten tenner og fenghetter.... men heldigvis fant jeg begge deler nedpå låven, da jeg laget til mannehulen ifjor høstKawagutten skrev:
Nå må du ikke bli for ivrig på egen hånd da så du blir arrestert du også
OJ!...Olav K skrev:Olav lærer nye ting
Hahaha..... brothers in armsOlav K skrev:Prøvesitter en diger Bimmer sammen med Busa :-)
Har også snakket med Zadnez, det var jo en riktig hyggelig kar :-)
LordShaft skrev:Hahaha..... brothers in armsOlav K skrev:Prøvesitter en diger Bimmer sammen med Busa :-)
Har også snakket med Zadnez, det var jo en riktig hyggelig kar :-)