Jeg var innom rusta å kjøpte 6 stk flasker med prick bort. Fantastisk avfetting som var på tilbud til 29 pr flaske.
Note4
Ikke for å helle kaldt vann i blodet, men JEG synes ikke Kriega sine bag'er fungerer optimalt som tankbak.Elruts84 skrev:Hehe..Ja jeg har hatt en gjennomgang med tankvesker.
Men sånn egentlig ville jeg ikke ha tankveske.(føler det blitt i veien) Tenkte derfor 5 literen var bra. Men jeg har jo en 10 liter jeg kan prøve men syns den blir litt stor igjen. Men jeg har aldri kjørt med tankveske så det kan bli spennende og prøve. Skal alltid få 5 literen på plass en plass. Og vil jeg utvide så er det bare å bestilleDet er jo Kriega gutter
![]()
![]()
Easy lock var dessverre ikke tilgjengelig til min 18 år gamle traver![]()
Men la oss ikke gå for mye ut av topic herKan jo legge ut bilder av 5 literen når den er montert og ankommet.
Så et klipp på youtube. Alt en får plass til.....
Elruts
Ihvertfall samme "Lazy S" logo, men merkevaren har visst p.t. litt uvisst eierskap etter det jeg leser - så ikke nødvendigvis noen direkte videreføring av opprinnelige Studebaker.Tobben84 skrev:Er det samme gjengen som i sin tid laget biler?
TOH skrev:En stk mc.
Ble en Yamaha MT-09![]()
Har jo tatt noen turer med MT-07 i år, men denne
blir byttet inn i løpet av uka tenker jeg![]()
Gleder meg stort til sesongen kommer ordentlig i gang nå og jeg får hentet
den nye sykkelen