Cutless, det kommer fyldig rapport så snart det er vær til å putle på med dette igjen, akkurat nå er det relativt kaldt og regn... ja slik som det kan regne i Bergen

Note4
Ingen fare, vi ordner en bergenstur med fyllekule og bergenserhelvete med typiske bergenske gærninger i sommer!Toven skrev:Ah flott bilde! Kjenner jeg skulle gjerne ha tatt en tur til Bergen, har ikke vært i område siden jeg var bitteliten og besøkte farfar på Glesvær.
Ser også et par båter jeg gjerne skulle hatt jobbet på der nede :-)å
mortenolb skrev:Ingen fare, vi ordner en bergenstur med fyllekule og bergenserhelvete med typiske bergenske gærninger i sommer!Toven skrev:Ah flott bilde! Kjenner jeg skulle gjerne ha tatt en tur til Bergen, har ikke vært i område siden jeg var bitteliten og besøkte farfar på Glesvær.
Ser også et par båter jeg gjerne skulle hatt jobbet på der nede :-)å
Jeg bor på beste vestkant av Østlandet,VestfoldLordShaft skrev:Hahaha alltid viktig med en god kaptein som fører skuten
Hvor i landet bor du kawagutten, jeg kommer![]()
Det må helt klart arrangeres ett eller annet på denne siden av de 7 fjell, så en får muligheten å hilse på og kjøre med en del av dere mindre heldige på østlandet![]()
Skulle noen av dere ta feil i en rundkjøring å havne på disse kanter må dere ikke nøle med å ta kontakt. Jeg er service vant stuert med lokalkunnskap langs kysten
Note4
Du må be de mennene komme ut av skapet KawaguttenMoffa skrev:Hva skal du med store menn i barskapet??
Jeg skal på vestlandet opp til flere ganger denne sesongen faktisk. For å sette biken i benk, tune den... I forkant av den store touren (alpene) og i sammenheng med banekjøring med Ride på Rudskogen i AugustKawagutten skrev:
Jeg bor på beste vestkant av Østlandet,Vestfold![]()
Har da nok til å skjenke store menn i barskapet også så bare å ta turen det :-)
Og en annen ting er at jeg aldri tar feil i rundkjøringer fordi jeg er flink til å kjøre så er ikke så ofte jeg havner i Bergen hehe selv om jeg ser ei dame borti der
Med det store barskapet var det ikke rart det var trangt inni der med store mennojda skrev:Du må be de mennene komme ut av skapet KawaguttenMoffa skrev:Hva skal du med store menn i barskapet??![]()
![]()