Zadnez skrev:gratulerer med dritfet sykkel, er det nakensykkel eller har den truse på?
Takk alle, den er vanilla så naken må jeg vel si den er.
Blir morro dette nå været sluter å tulle med meg
Zadnez skrev:gratulerer med dritfet sykkel, er det nakensykkel eller har den truse på?
LordShaft skrev:Gratulere med fet sykkel....bare ta noe fete bilder å sleng ut på Flickr også
![]()
Note4
Syns Aprilia fortjener mer oppmerksomhet, ja.freddy123 skrev:Tøft aprilia er et gromt og kanskje litt bortglemt merke ?
freddy123 skrev:Tøft aprilia er et gromt og kanskje litt bortglemt merke ?
V4 i denna vel ? Aldri hørt lyden av v4'r live før :)
Uansett gratulerer med en råtøff sykkel.
Hehe. Been there, -done that. Var ikke bare "litt" barneskrik/barne-mas heller, så jeg har god tro på TuonolydOlav K skrev:Det kan bli noen tøffe småbarnsår med Tuono'en i garasjen. Barneskrik eller Tuonolyd... vondt å velge
Takk, jeg har siklet etter en 1290 og 990sd for det. Ennå til gode å prøve de, kanskje denne sesongen. Ja det hjelper lit att den er test vinner noen år på raken.Olden skrev:Gratulerer med rå sykkel!![]()
Dette er vel en av rivalene til min egen sykkel som vinner tester med få marginer nesten hver gang!![]()
![]()
Er ikke sikker på det. De har en tendens til å ha mer erfaring og høyere tempo men kanskje etter att jeg blir kjent med Tuono og lit fører utvikling så kan jeg kanskje henge meg på de gutta derGielas skrev:Gratulerer hakhap![]()
Blir vel å finne i fortroppen på PreHøstTuren du nå?