Jeg anbefaler vertfall denne ruten fra Moss. Tommas kan nok bekrefte at dette er en flott MC vei og øve seg litt på

https://www.google.no/maps/dir/59.44636 ... c3!1m0!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;
Herlig! Takk for tips! Kikka faktisk på deler av samme ruta tidligere i dag. Ser ut til å være grei og følge, selv uten GPS.Bjerknez skrev:Aner ikke hvordan du har tenkt til å kjøre til torsdagen, men jeg regner med du ikke tar E6 hele veien?
Jeg anbefaler vertfall denne ruten fra Moss. Tommas kan nok bekrefte at dette er en flott MC vei og øve seg litt på
Høy kvalitet, lite trafikk. Et veldig trivelig stykke vei!Bjerknez skrev:Tommas kan nok bekrefte at dette er en flott MC vei og øve seg litt på![]()
Ja han er flink. :-)sankyo skrev:Kule bilder. Hvordan går det med nakken din?
jongsanim skrev:Kjører aldri med sekk lengre om jeg kan unngå det.. Helt annen opplevelse og bedre for rygg
Jo takk i like måte. Det var kjekt å kjøre i lag med deg.Ashland skrev:Takk for trivlig tur om Høk i dag![]()
Helt sikkert en vanesak. Får dra den fram igjen etter ei stund og se om nakken tåler det bedre.Toven skrev:Kjører mye med sekk - liker å gjøre det![]()
![]()
Haha. One down, two to goBjerknez skrev:Siden jeg vet det er mulig å faktisk redigere sine egne poster her inne, så tror jeg ikke "trekker den tilbake" var spesielt seriøst ment, så derfor så fører jeg det opp på den store bjerknez-kvoten. Etter tre slike oppføringer så blir det buksevann ved neste korsvei. Så da kan du jo bare håpe på at gassrulla di henger seg opp neste gang vi skal møtes